din 130 impresii au apreciat Costinesti, Litoralul RomanescOferte Costinesti

5.4/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Buna ziua Din pacate resortul este in stare de degradare, camerele sunt cu miros de mucegai si umiditate, doar o piscina este in stare de functionare( din trei), pretul este foarte mare in comparatie cu serviciile folosite. Cada din camera unde am stat curgea .

Curatenie: 5, Confort: 5, Amplasare: 7, Servicii: 5, Personal: 5, Mancare: 7, Pret: 4

Mâncarea bună,atmosfera drăguță,

Umezeală în camerele de jos

Curatenie: 6, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

5.3/10

-liniste, verdeata

-propietarul trateaza oaspetii hotelului fara absolut nici un respect...Multe conflicte deschise au fost create, -organizeaza diverse evenimente(ex nunti) , iar pe parcursul desfasurarii acestora pt clientii o mare parte a resortului este interzisa.In calci regula , risti corectia (si nu exagerez)

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 7, Servicii: 2, Personal: 4, Mancare: 6, Pret: 3

9.7/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Resort impresionant, curat, liniștit, gradina superbă.

Nu toți angajații sunt profesioniști.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 9

Impresie despre Costinesti
Costinești o stațiune gălăgioasă. Resortul Vox Maria o alta lume, liniște și relaxare.

9.7/10
Pensiunea Maria, Costinesti

Locație excelenta cu privire superba la mare, foarte curat, situat departe de agitația infernala din stațiune. Personal de nota 20.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 9

5.9/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Amabiltatea tinerilor care lucreaza acolo, curatenia si schimbarea prosoapelor in fiecare zi.

Din 3 piscine = 1 este pentru ViP ( deci nu ai acces) 1 era in renovare si doar 1 este funcțională dar aglomerată. In complex inca se lucrează, este șantier in zona piscinei . In camere este o umiditate ridicată ( ca sa nu zic igrasie) . AC l am folosit doar pt căldura. Culmea lipsa plaselor de tânțari la iesirea pe terasă. In mare nu recomand deoarece cu una se laudă pe net si alta găsești acolo.

Curatenie: 8, Confort: 4, Amplasare: 6, Servicii: 3, Personal: 9, Mancare: 5, Pret: 6

Impresie despre Costinesti
Stațiunea frumoasă, mult tineret si tabere școlare.

Superb...

Curatenie: 8, Confort: 7, Amplasare: 8, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 7

7/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Mâncarea (micul dejun) foarte prost având în vedere prețul ridicat al șederii.

Curatenie: 8, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 6, Pret: 2

5/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Conceptul complexului, doar conceptul pt ca lucrările sunt de proasta calitate, cu ziduri ornamentale care pur și simplu se macină și curg, inclusiv la fântânile arteziene. De fapt nici o fanta nu funcționează. Pavaj crăpat, spart, coloane prost puse și neterminate, etc Camera destul de ok (dacă nu țineai cont de faptul ca te picura în cap printr-un spot, la propriu, când stăteai pe wc. De la WC de sus bineînțeles... Totuși, ne-au schimbat camera după 3 zile și 2 vizite amiabile la recepție și reclamațiile vecinilor de sub noi, pe care ii picura în cap când stăteau în cada . De asemenea, în prima camera becul pe hol nu funcționa, uscătorul nefuncțional, în rest ok, aer condiționat funcțional, paturi confortabile, destul de curat. Multă verdeață.flori, se explulica cumva prezenta insectelor în camere. Nu am avut probleme cu igrasia, precum alți turiști.

-Cazarea - după ora 18, nu erau camere libere... -Mizeria de la toaletele de la recepție și de langa piscina(miroase a urina) -Lipsa piscina pt copii(este în renovare, construcție, demolare, conservare??, numai ei știu) Piscina pt copii a fost unul din criteriile de care am ținut cont atunci când am făcut rezervarea. De fapt din 4 piscine cu care se prezintă doar 1 e funcțională (+1 de decor) Lângă piscina un DJ trăiește în lumea lui. E muzica atât de tare încât șezlongurile de pe partea pe care e el sunt tot timpul goale. Dacă uni turiști l-au rugat sa dea muzica mai încet a dat din cap în semn ca nu se poate. Nu știu dacă știe sa vorbească, doar da din cap. - Piscina adâncă și apa rece, total nepotrivita pt copii. După cum am spus mai sus, cea pt copii e în aer, nu știu dacă a funcționat vreodată. -Micul dejun ffff sărăcăcios. Doar un tip de omleta și cârnăciori într-o zi, crenwrusti în următoarea. Ceva mezeluri, mai precis 1 sortiment de salam, unul de șuncă, 1 de cașcaval și unul de telemea, roșii, castraveți, unt, gem (un singur sortiment), cereale și lapte și cam atât. Am uitat de fructe și desert. Într-o zi pepene rosu, în următoarea compot de ananas iar ca desert, în fiecare zi NAPOLITANE vrac . Dacă vrei o cafea stai 20-30 min la coada, dacă vrei un suc, la fel, stai la rand. Cu apa și ceaiul e mai ușor. Nu au tăvi și un circuit facil, astfel încât sa funcționeze rapid lucrurile. Trebuie sa faci naveta la masa, cu farfuria, cu apa, sucul, cu cafeaua. După aprox 30 min poți sa te așezi sa mănânci. Se termina ba păhărele, na tacâmurile, ba mâncarea, nu vine nimeni sa le aducă decât după ce mergi sa le atragi atenția, etc. Noroc ca am avut inspirația sa luam doar cazare cu mic dejun. -Cireașa de pe tort-au schimbat ora mesei peste noapte, fără sa ne anunțe iar când am mers la masa, la ora 9,30, de fapt 9,40 pt ca a durat CV timp pana am gândit o masa, a venit o domnișoară sa ne spună ca masa era pana la 9, 30 și nu se mai poate lua iar accesul era blocat . I-am spus sa își vadă de treaba și am trecut peste cordonul care bloca accesul, dar nu mai era mâncare nu mai era omleta, cârnăciori, lapte etc. Pt mine nu a f o problema, mi-am luat unt și gem, dar fiicamea fix atunci vroia omleta. La fel și soțul meu +încă câteva familii. Alții au renunțat. Pana la urma a venit o "sefuta" de sala cu aere de (numai ea știe de ce) sa ne spună ca putem lua micul dejun, dar sa alegem din ce a mai rămas. La protestele câtorva clienți a început sa tipe la ei și sa le spună ca oricum, noi am plătit doar cazarea, micul dejun este din partea hotelului și ei pot schimba oricând ora de servire a mesei pt ca au anunțat la recepție și noi trebuia sa ne prezentam la recepție sa ne informam. . În acel moment nu m-am putut abține și am spus ca sunt nesimțiți, altfel nu îmi explic cum ne pot trata asa. Pana atunci tacusem, nu am luat parte la conflict, priveam uluita, dar pur și simplu nu m-am putut abtine. În acel moment duduia, sefuta, a lua-o foarte personal și mi-a spus ca eu sunt exact clientul de care ei nu au nevoieexact asa mi-a spus. Eu am spus ca sunt nesimțiți la modul general, dar ulterior am considerat ca ea este o mare nesimțită. În fine, au hotărât sa mai facă mâncare pt ca soțul meu a apărut cu farfuria cu omleta, fiică-mea nici nu a mai dorit sa mănânce(am mers ulterior afara și a mâncat) Ceai nu mai era, asa ca mi-am cumpărat unul (8 lei), am zis ca nu are rost sa mai protestez mai ales ca venise și sefutu al mare(administratorul) cu care am încercat sa am un dialog, aprox 1 minut dar mi-am dat seama ca nu am cu cine și de fapt comportamentul angajaților reflecta foarte exact stilul lui. A încercat și el sa ma convingă ca micul dejun e din partea lor, ce pretenții avem și ca nu e nici o problema dacă ei schimba ora mesei, deci nu ai cu cine..... Eu cred ca clienții care sunt pe placul lor sunt cei care au renuntat. Eu nu am renunțat din principiu, din cauza nesimțirii lor pentru ca nu este normal sa se întâmple asa ceva. Eu cred ca din cauza asta au și lacunele pe care le au în servire, pe principiul ca mulți renunță, nu mai au răbdare sa aștepte. Ai impresia ca se comporta precum cei mai mari sarantoci, își mănâncă pur și simplu de sub unghii. Altfel nu am cum sa îmi explic ce se întâmplă acolo. Un grup de tineri întârziați și ei sicare a auzit discutia mi-au spus ca ei au renunțat pt ca nu au vrut sa își strice concediul de tot. Doar cu o zi înainte au avut un conflict cu marele domn administrator care pur și simplu le-a spus ca sunt niște săraci, și ce pretenții au la prețul pe care l-au plătit, doar cazare cu mic dejun (1350 pt 5 nopți). El, sefutu, ii considera săraci pe cei care își iau doar cazare cu mic dejun . Clienții adevărați sunt cei care își iau demipensiune sau pensiune completa la 4000. D-le administrator, dacă ai ști cât de mic și de sărac cu duhul ești!!!!. Dacă ai ști că-ți clienți, din cei care ți-au plătit toate mesele am auzit. Doar trebuie sa stai printre oameni când stau la coada la cafea sau la sucuri sa îți dai seama. Grupului de tineri pe care i-a făcut săraci le-a spus ca în general clienții lor sunt mulțumiți, iar ei fac parte din cei 1% nemulțumiți. De fapt cred ca procentul e cam 50/50. Cei mulțumiți în mare parte, cred ca sunt cei care nu au făcut 1 concediu afara sau la un hotel normal și cred ca Vox e raiul pe pământ pt ca nu au văzut altceva. În mod normal trebuia sa chemam protecția consumatorului, dar după cum am spus nu am vrut sa stric de tot concediul familiei, fiicei mele displacandui total tot ceea ce s-a întâmplat. Am scris impresiile cronologic, ceea se s-a mai întâmplat după episodul cu micul dejun nici nu mai contează, oricum, m-am lecuit de concedii la mare în Romania. Îmi place totuși sa cred ca Vox Maris este o excepție pt ca în urma cu 3 ani am făcut concediul în Jupiter la 3 stele și a fost mult mai ok. Unde mai pui ca Vox are 4 stele, nu știu cum dracu le-au luat. Pe cinstite, sigur nu.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 7, Servicii: 2, Personal: 2, Mancare: 2, Pret: 8

Impresie despre Costinesti
Având în vedere felul în care am fost tratați la hotel, afara a fost floare la ureche

9/10

Minunat!

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 10

Impresie despre Costinesti
Stațiunea costinesti lasa mult lde dorit a capitolul curățenie si investitii

Vox Maris Grand Resort, Costinesti

A fost un concediu reusit.

Curatenie: 7, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 6

8.3/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Locație frumoasă, mic dejun la discreție ,camere spatioase la fel si terasa ...într-un cuvant a fost ok . Mi-au placut aleele pline de verdeață și flori ,pentru asta aveti un big like .

La capitolul curățenie le dăm nota 8 ,de ce ....Păi cât am stat noi nu ni s-au schimbat decât persoanele și faci de gunoi .. ..nimeni nu a venit să dea cu o matură sau să schimbe lenjeriile .... A încă un minus ...stim pe site anunță că îți dă camera la ora 18 dar ar trebui macar la orele 16 sa fie data având în vedere că se vine de la drum lung .... Încă un minus nu ne-am putut bucura de piscină pentru copii asa cum este in prezentare ...se făceau lucrari de amenajare ceea ce nu e normal in plin sezon .

Curatenie: 7, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 9, Pret: 7

Impresie despre Costinesti
Stațiune este ok ,este destinată în general tineretului...daca iti place agitația de seara este ok ...

5.7/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Complexul este ok, cu flori cu copaci doar ca i-ar fi stat mai bine la munte decât la mare deoarece ai de mers cam mult pana la plaja.

Mizerie in camera, nu s-a schimbat lenjeria si pe fetele de perne aveam furnici, la micul dejun trebuia sa stai 30 de minute ca sa iei o cafea, iar la masa ba rămâneau fără tacâmuri ori rămâneau fără mâncare. In complex se făceau diferite lucrări de renovare si era cam gălăgie tinand cont de faptul că am venit sa ne relaxam.

Curatenie: 6, Confort: 8, Amplasare: 6, Servicii: 5, Personal: 6, Mancare: 4, Pret: 5

Impresie despre Costinesti
Stațiunea este murdară iar pe plaja este mizerie si sticle sparte.

Stefania, Costinesti

Hotel amplasat aproape de gara si de plaja.Personal placut si amabil.Am avut norocul sa ne cazam la ora 9 dimineața.

In camera nu functiona wirles.Saltele invechite .Hotelul invechit cu iz de mucegai.O terasa mica care avea vedere in dosul cladirii.

Curatenie: 8, Confort: 6, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Costinesti
O stațiune foarte aglomerata.

10/10
Stefania, Costinesti

Foarte multumimiti de hotelul Stefania,vom reveni cu siguranta anul viitor.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel Forum, Costinesti

Mancare foarte buna, personal foarte atent

Nu se poate sa nu ai apa la masa sau desert la masa de pranz desi am avut all inclusive.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel Pierre, Costinesti

A fost foarte frumos

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 8

7.4/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Complexul este dragut, îngrijit, inclusiv camerele, piscina și serviciile sunt prompte.

O experienta negativa am avut din cauza faptului ca Complexul are doar 2 intrari/ieșiri iar una dintre ele se închide la ora 22. Mai sunt și alte uși de acces dar le țin ferecate. Noi am fost la meciurile de baschet de lângă complex și nu ne au lăsat pe poarta. Prin urmare, trebuia sa înconjuram cam 1 km prin praf. Clienții hotelului, pot sa spun ca sunt ținuți ca niște ostatici.. Micul dejun, de asemenea, e foarte slab, cârnăciori și omleta în fiecare zi, sunt 2 aparate de cafea și 2 de suc la care sunt cozi interminabile permanent iar dacă mergi după 9 la masa nu mai găsești nici sucuri, nici de Papa..

Curatenie: 8, Confort: 7, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 6, Pret: 7

Impresie despre Costinesti
Ca mai toate stațiunile de pe litoralul romanesc, Costinești e plina de praf, mizerie, maldăre de gunoaie pe plaja, câini vagabonzi și apa plina de alge. În schimb, am găsit multe restaurante cu mâncare bună, destul ieftina și băuturile cu preț rezonabil.

6.3/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Curatenie: 8, Confort: 7, Amplasare: 7, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 2, Pret: 6

Personal amabil.

Păcat de construcție,necesită renovari! Deranjează mult muzica de la clubul din vecinătate.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 9, Pret: 7

Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Totul a decurs foarte bine, conform asteptarilor si experientelor anterioare

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 8

8.3/10

Personal amabil

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 9

Hotelul este curat .

Mancarea nu este foarte diversificata

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 8

Stațiune foarte murdara.

8/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Camerele spatioase, curte si gradini frumoase, dar neintretinute.

Personal depasit de situatiile create, dezinteresat. Camere foarte umede, imposibil de locuit. Mic dejun foarte slab, lipsit de variatie, in niciun caz de 4 stele. Servit intre 8-9.30, interval foarte scurt. Santier in incinta la sfarsitul lunii iunie.

Curatenie: 8, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 7

Impresie despre Costinesti
Statiune in paragina, plina de caini vagabonzi.

9.4/10

Da.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 9

6.6/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Păcat de locație.Camerele neaerisite și cu mucegai,curățenie aproape de loc,personalul lasa de dorit.Nu recomand nimănui.Nu stiu cum au dobândit cele 4 stele pt ca din punctul meu de vedere merită cel mult 2.

Curatenie: 3, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 6, Personal: 5, Mancare: 9, Pret: 7

Impresie despre Costinesti
Stațiunea murdară,nu există coșuri de gunoi în zona lacului,am fost f deranjați de șoferii care mai au putin si dau peste tine pt ca li se permite să intre cu mașinile în zone în care ar trebui să fie restricționat.

Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Frumos, linistit si curat! Revin cu drag!

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 9

9.9/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Curatenie la resaturant si in camera.

Se mai aude trenul...dar a fost ok pentru ca n-am stat prea mult in camera.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Impresie despre Costinesti
Sradutza care te conduce la plaja (unde sunt mici terase), plecand din resort Vox Maris, nu este curatata...cosurile cu gunoaie deverseaza pe jos in timpul zilei... Multe mucuri de tigara pe nisp.

Personal ospitalier

Zgomot de la cluburi

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 10

OK

NU

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 8

Hotel Impact G, Costinesti

nota 10

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 10

8/10

amplasare de nota 10

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 8

9/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Curatenie, 3 piscine destul de mari si curate si o atmosfera placuta, asigurata de un DJ, amplasament bun al hotelului, personal amabil, parcare proprie, foarte multa verdeata, uscatoare de rufe in toate balcoanele (din ce am vazut), mic dejun destul de variat.

Complexul este foarte frumos ca idee, dar executia este mult sub asteptari, din pacate. Peste tot sunt sparturi in rigips, fire iesite, nu exista scurgere in podeaua din baie, geamul de la baie da in holul hotelului, condensul de la aerul conditionat curge in camera, nu exista uscator de par in camera.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 7

9.9/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Vacanță de vis! Servicii bune, camere curate, personal tânăr și servicii de calitate, personal care interacționează cu clientul, mâncare extrem de gustoasă, priveliști frumoase, oază de verdeață, un altceva, într-un cuvânt! Un altceva plăcut! Keep up the good work!

Impresie despre Costinesti
Costinesti este Costinesti, și va rămâne așa în sufletul nostru!

Vox Maris Grand Resort, Costinesti

camera mare, paturi comode, complex mare, relativ aproape de plaja, ne-am cazat o noapte (fara mancare/masa)...asadar de personal nu pot zice prea multe, cei de la receptie au fost ok.

complexul a fost gandit bine si e grandios, insa nu s-a mai renovat de multa vreme, se vede de cum intri in camere ca intretinerea e de mantuiala (paianjeni pe usa de la intrare, la geamuri. parchet fara plinta cu capete fara praguri, suportul de prosoape distrus/fainta crapata, capacul de la WC joaca dupa basul muzicii din imprejurimi. basul muzicii vibreaza peretii pana dimineata, se aud zgomote de la cei cazati, atat de pe hol cat si de afara incat nu te poti odihni...

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 7

7.3/10
Vila Victoria, Costinesti

Mi-a plăcut, a fost foarte tare, am avut camerele cu terasă doar pentru noi.

Curatenie: 10, Confort: 7, Amplasare: 5, Servicii: 8, Personal: 10, Mancare: 1, Pret: 10

Impresie despre Costinesti
A fost plăcut, micuț dar plăcut!

8.6/10

servicii de calitate

Curatenie: 8, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 7

7.1/10
Stefania, Costinesti

Aproape de plaja, personal amabil.

Pentru un hotel de 3 stele, televizor mic (cu tub) in cameră. Clienții hotelului platesc parcarea, nu e normal. Ca și condiții de cazare, in afara că in camere exista instalație de AC, hotelul nu își arata cele 3 ⛤⛤⛤.

Curatenie: 4, Confort: 6, Amplasare: 10, Servicii: 6, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 5

8.7/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Costinesti ramane o destinatie de vacanta placuta .Complexul Vox MARIS o face si mai placuta.Recomand.

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 8

8.6/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

Vox Maris este un resort ce îți oferă condiții excelente de relaxare. Grădinile și aranjamentele florale din resort sunt foarte frumoase și crează un ambient plăcut pentru turiști. Piscinele sunt curate și suficient de mari. Mâncarea este bună și diversificată.

Am stat patru nopți, de vineri până marți, dar pentru curățenie nu a intrat nimeni în cameră. Abia luni am fost întrebați dacă dorim să ni se schimbe prosoapele.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 7

Impresie despre Costinesti
Stațiunea și plaja ar fi foarte frumoase dacă s-ar face curățenie și dacă aceasta s-ar păstra. Am senzația că autoritățile sunt depășite de situație, că nu pot face față turiștilor nepăsători ce-și aruncă ambalejele pe unde apucă. Păcat de plaja întinsă, cu nisip fin, de locul acesta frumos, dar neprețuit de către turiști.