din 59 impresii au apreciat Hotel Aida, SaturnOferte Hotel Aida

8.6/10
Hotel Aida, Saturn

Pentru noi a fost foarte bine. Ne-a placut si mie si sotului meu.

As fi vrut frigider in camera.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Saturn
ca tot litoralul romanesc....numai gropi

6.6/10

Ok

Curatenie: 3, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 5, Mancare: 7, Pret: 7

8.4/10

C

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 7

Hotel Aida, Saturn

Au fost conditii decente.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

Placuta,animata si cocheta

Hotel Aida, Saturn

Serviciile au fost foatre bune atat ale agentiei cat si ale hotelului.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Saturn
Cunosteam statiunea, este o zona linistita cu multiple posibilitati de petrecerea timpului liber.

9/10

Buna!

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 10

Hotel Aida, Saturn

Fără mirosuri neplăcute, hotel parțial renovat, frumos, curat, baie renovată, usi noi, mobilier nou cu excepția saltelei de pat. Pt un hotel de 2 stele arată foarte bine; daca salteaua de pat ar fi schimbată, as oferi nota 10 cu felicitari.

Saltea de pat foarte proastă

Curatenie: 8, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 6, Pret: 7

Stațiune plăcută

Hotel Aida, Saturn

Super, sper ca în 2020, în aceiași perioada să revin.

8.4/10
Hotel Aida, Saturn

Amplasarea este excelenta, serviciile si personalul sunt ok, mancarea este buna.

Curatenia in camera lasa de dorit, dusul a fost defect.

Curatenie: 5, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Saturn
Proasta: mizerie in statiune, apa plina de alge, imprejurimile plajei neamenajate si mizerabile. Se vede ca nu se ocupa nimeni de stațiune! Pacat!

6.1/10
Hotel Aida, Saturn

Pozitie excelenta. Aproape si de mare si de centru

Am fost in plin sezon..din 5 pana in 10 august...am ajuns la ora 18 conform specificatiilor de cazare ale hotelului dar am avut parte de surprize neplacute inca de la sosire. La parcare un domn arogant ne-a comunicat ca nu putem parca acolo pentru ca mai are doar 2 locuri de parcare. Dupa 10 minute in care i-am explicat ca suntem cazati la hotel ne-a trimis la receptie unde am platit 15 lei pe zi parcarea si astfel am reusit sa parcam undeva pe iarba langa hotel. La receptie ne-a comunicat ca nu mai au camere superiare,pentru care am platit, si ne vor caza provizoriu o noapte intr-o camera de la etajul 5 inca neamenajata urmand ca a doua zi sa ne schimbe camera. ( asta daca nu dorim sa dormim in masina). Camera neamenajata a reusit sa ne prost dispuna din cauza prafului, paianjenilor, mobilierului rupt, baii ingrozitoare ( copilul fiind mic punea mana peste tot) A doua zi ne-am facut iar bagajele si ne-am mutat la etajul 1 unde camera a fost ok conform celor 2 stele pe care le are hotelul. Pe parcurs am aflat ca nu am fost singurii in situatia asta. Anul acesta am achizitionat un bilet cu mic dejun si pranz sau cina incluse...am aflat la fata locului ca aceasta decizie a fost o greseala. Micul dejun ( cateva feliute de salam, sunca, un ceai,gem, unt si jumatate de rosie) destul de slabut pentru cei 40 lei platiti ( in statiune se poate manca mai ok pt banii astia). Pranzul si cina au fost pe sistem de bonuri ceea ce e ok insa mancare din farfurie foarte putina ( eu am 55kg si plecam mai mult flamanda de la masa). Restaurantul vechi condus de cateva doamne comuniste, arogante care considera ca e ok sa se rasteasca la angajati si sa tipe de fata cu clientii. Prima zi cand ajungi si intrii putin dezorientat nestiind inca randuiala restaurantului risti sa fi intampinat de expresia: " ce doriti doamna" Pe scurt nu vom mai repeta experienta la acest hotel.

Curatenie: 6, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 4, Personal: 4, Mancare: 5, Pret: 8

5.9/10

Amplasare hotelului.

Lifturile lasa de dorit.

Curatenie: 3, Confort: 5, Amplasare: 10, Servicii: 5, Personal: 3, Mancare: 5, Pret: 10

Hotel Aida, Saturn

Hotel renovat, aproape de plaja.Personalul amabil ,ni s-a dat camera de la ora 14'' desi pe rezervare era trecut 18''.Ne schimbau prosoapele de cate ori era nevoie.

Am avut un semn de intrebare in ceea ce priveste cardul de masa.Initial nu ni s-au alocat banii si pentru copil.Fiind doua familii ne-am dat seama ptr. ca aveam aceeasi suma cu familia fara copii.Dupa ce am sesizat la receptie ni i s-a incarcat cardul cu diferenta. Intr-o zi o doamna se plangea de acelasi lucru.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 9

Impresie despre Saturn
Primaria nu se implica deloc.Spatiile publice verzi nu sunt intretinute.Paragina totala. Noroc cu firmele private ca mai fac cate ceva.

9.1/10
Hotel Aida, Saturn

Hotel pe plajă , curat , mobilier nou , camerele din partea față a hotelului foarte răcoroase , am văzut răsăritul de la balcon

Curatenie: 8, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 10

6.7/10
Hotel Aida, Saturn

Aproape de plaja, liniște.

Liftul se foloseste doar la urcare, curățenie o data la 2 zile, fără plasa de țânțari la ușă.

Curatenie: 5, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 3, Pret: 7

Pentru 2 stele a fost bine Curățenia, atitudinea personalului au fost OK

Curatenie: 10, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 9

7.3/10

Personal amabil

Din prețul alocat pt mâncare,ia și agenția comision ceea ce nu nu s-au specificat. Frigider și parcare contra cost.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 6, Pret: 7

Impresie despre Saturn
E frumoasă doar că e cam neîngrijită, lipsa coșurilor de gunoi

6.1/10
Hotel Aida, Saturn

Amplasare foarte bună, pe malul mării.

Curățenie superficială, parcare cu plată , chiar și așa era insuficienta , iar cei doi indivizi care se ocupau de parcare așteptau să primească o atenție să ,,te rezolve,,.Iar dacă găseai un loc de parcare în afara parcarii cu plată, te urmăreau când plecai și parcau pe altcineva.Dezamagitor!

Curatenie: 4, Confort: 6, Amplasare: 10, Servicii: 6, Personal: 6, Mancare: 7, Pret: 4

6.7/10
Hotel Aida, Saturn

Este foarte aproape de plaja.

Am stat 5 zile si nu s-a facut curat deloc in camera ,nu s-au schimbat prosoapele,veneau si luau gunoiul atat.Cand am intrat in camera am vazut ca pe mocheta era nisip,deci nu era dat nici cu aspiratorul,paharele de la baie erau murdare.

Curatenie: 3, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 4, Mancare: 9, Pret: 7

Impresie despre Saturn
Nu ma asteptam sa fie frumos in Saturn.Plaja curata,nu erau gunoaie,mancarea la terase buna,este o statiune linistita si m-as intoarce cu drag.

7.6/10
Hotel Aida, Saturn

Curatenie: 5, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 9, Mancare: 5, Pret: 10

9.4/10
Hotel Aida, Saturn

Un hotel care se afla foarte aproape de plaja ceea ce eu consider a fi un mare avantaj. Camera noi am nimerit-o super OK deși hotelul mai lucrează încă in reamenajare. Sincer am stat la hotel cu patru stele și in afara de AC și uscător de par la baie nu a fost cu nimic mai bun. Recomand acest hotel familiilor care au copii mici. Una peste alta acord maximum de stele posibil . Mulțumesc DirectBooking !!

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 10

Impresie despre Saturn
Super de bine situat hotelul in stațiunea Saturn. Poți face cumpărături , dacă este cazul , și de la super Market care sunt in zona.

8.9/10
Hotel Aida, Saturn

Placut,curat,personal amabil. Hotel pe plaja.

Trebuia sa pastreze o portiune de plaja pentru clientii hotelului .

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 8

7/10

Pesonalul hotelului este ospitalier,

Restaurantul hotelului lasa mult de dorit. Meniul este slab, cateva feluri de mancare, saracacioase.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 3, Pret: 7

Impresie despre Saturn
Lasat in paragina, neingrijit.

6.4/10
Hotel Aida, Saturn

Hotelul a fost parțial renovat, locația excelenta, aproape de plaja. Personalul de la receptie amabil,cooperant.

Ar mai trebui lucrat la curățenia in camere,personalul de la restaurant foarte slab pregătit, necalificat, ospătari bătrâni si nepoliticos,servicii din anii 70'cu meniu scris de mana pe foaie de hartie etc. Porțile cam mici dar in principiu mâncare proaspătă.

Curatenie: 4, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 5, Personal: 5, Mancare: 7, Pret: 7

Impresie despre Saturn
In stațiune, per ansamblu nu s-a investit nimic in ultimii ani,doar câteva hoteluri redeschide si renovate.

7.3/10
Hotel Aida, Saturn

Distanta mică față de plaja, plaja curata

Fără frigider în camera- de la receptie ni s-a spus că ne aduc dar în 11 zile cat am stat nu am primit, parcare cu plată-15 lei / zi

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 6, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 7

Hotel Aida, Saturn

Totul la superlativ,calitate de 3 stele,curatenie absoluta,personal amabil si prompt,liniste ,aproape de plaja.Am mai fost in urma cu 5 sau 6 ani,a fost bine si atunci,dar acum se vad multiple imbunatatiri.Vom reveni cu mare drag!!

Impresie despre Saturn
Curat si liniste!Un loc unde te incarci pozitiv ,la orice pas!!

8/10
Hotel Aida, Saturn

Sejur foarte liniștit și odihnitor, preț foarte bun, foarte mulțumiți.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 8, Pret: 10

Impresie despre Saturn
Stațiune curată și liniștită, mâncare bună, totul este la îndemână, foarte mulțumiți.

5.4/10
Hotel Aida, Saturn

Amplasarea fata de plaja , baia renovată și doamna de la receptie care m a ajutat cu printarea voucherului.

Micul dejun standard ( nu bufet) , nici macar cu cafea nu erai servit,ti se oferea ceai . Lenjeria murdară si draperiile stăteau sa cada din suport si erau învechite. Cameriste multe pe holuri și camerele murdare.

Curatenie: 2, Confort: 6, Amplasare: 10, Servicii: 5, Personal: 4, Mancare: 2, Pret: 9

Impresie despre Saturn
Cu potential,plaje frumoase...dar hoteluri vechi...nerenovate...din ce in ce mai puțini turiști

9/10
Hotel Aida, Saturn

E a 5 a oară cind mergem acolo. E ok. Raport calitate preț e bine .

Nu am.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 10

Stațiunea e super .

7.4/10

Foarte aproape de plaja.

Renovare făcută în dorul lelii.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 7, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 10

Hotel Aida, Saturn

am fost multumita de conditiile oferite de hotel Aida Saturn.

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Saturn
ar fi necesara o curatenie accentuata a statiunii. peste tot se intalnesc saci cu deseuri menajere.

Hotel Aida, Saturn

Parcarea cu plată hoție pe față, îi nu special că nu se eliberează vreun bon fiscal pt astfel de servicii, iar agenții de pază din parcare blochează locurile stradale ce sunt goale

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 8

Lipsă coșuri de gunoi

Hotel Aida, Saturn

conditiile au fost ok.Multumesc tuturor

Curatenie: 9, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

9.6/10
Hotel Aida, Saturn

Personal foarte amabil si dragut, hotel modernizat si foarte curat.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 10

Impresie despre Saturn
Este o satatiune linistita cu plaja frumoasă

8.3/10

Seriozitate

Timp îndelungat pentru confirmarea ofertei.

Curatenie: 8, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 8

Hotel Aida, Saturn

cel mai bine amplasat hotel din Saturn. Conditii mult peste cele 2 stele ale sale. Camere renovate, mobilier nou, baie renovata.

aglomeratie la restaurant

Curatenie: 7, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 10

9.3/10
Hotel Aida, Saturn

Hotelul este super fain pentru pretul acesta,in plus are un mare avantaj pozitia lui. Anul viitor tot aici vom veni.

Am cerut un frigider și tot au amânat predarea lui in camera....in final am renuntat.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Saturn
Foarte frumos si primitor.

8/10

OK

Nu

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 7

Hotel Aida, Saturn

Au mai inoit paturi saltele mobila. E si mai ok pt 2 stele.

Tre sa te certi cu fetele pe palier sa iti schimbe prosoapele

Curatenie: 9, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 9

Impresie despre Saturn
De toate intr un singur loc , plaja la 20 m , restaurante la 50 m , magazine la 50 , balci la 50 m, kaufland la 500 m , lidl la 1000 m

Hotel Aida, Saturn

Locatie excelenta, camera si baia proaspat renovate, minibar prezent in camera la cerere pt 12 lei/zi. Hotelul are si parcare proprie care intr-adevar mi se pare cam scumpa...

Anul trecut aveau suficient personal pt a lua gunoiul zilnic si pt a aspira camera odata la doua zile. Anul acesta au facut reduceri de personal. Drept urmare camerista poate sa aspire doar inainte de venirea si dupa plecarea turistilor...

Curatenie: 7, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 9

Impresie despre Saturn
Statiunea este linistita, curata si foarte potrivita pt turistii care nu cauta zgomot. Are multe hoteluri situate foarte aproape de faleza/mare.

9.4/10
Hotel Aida, Saturn

Raportul calitate - pret foarte bun

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 10