din 213 impresii au apreciat Saturn, Litoralul RomanescOferte Saturn

Hotel Mures, Saturn

Personal foarte amabil,curățenie impecabila,mincare foarte buna și variata ,suficientă pt toată lumea..Recomand cu drag!! Nota10!! Mulțumim pt surprizele oferite!!

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

8.3/10
Hotel Prahova, Saturn

In afara de lenjerie care ar putea fi spalata mai bine, nu am ce sa reprosez.

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Saturn
Statiunea duce lipsa de curatenie, de trotuare mai largi, de spatii verzi si de locuri de parcare.

Hotel Hora, Saturn

Super

Curatenie: 7, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

Foarte frumos.

nu

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 8

Hotel Semiramis, Saturn

Revenind după mai mulți ani, am fost surprinși în mod plăcut. Totul special... Cazare, masă, personal. Felicitări! Vom reven,i dacă vom avea ocazia, întotdeauna cu plăcere.

9.9/10
Hotel Semiramis, Saturn

Un sejur minunat!Recomand cu incredere!Multumim hotel Samiramis!

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

9.3/10

O experienta deosebita

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 9

Hotel Semiramis, Saturn

Totul a fost la superlativ. Camerele foarte curate, mobilier nou impecabil. Personalul hotelier , personalul restaurantului toti angajatii foarte amabili. Recomand cu cea mai mare incredere. Doresc sa revin de cate ori voi avea ocazia. Pot spune ca merita 4 stele! Felicitari tuturor si va doresc sa ramaneti la fel de frumosi!

8.3/10
Hotel Saturn, Saturn

Am fost foarte bine primiti, personalul foarte amabil. Hotelul corespunde cu "4stele +", Foarte curat atat la zona de restaurant cat si in imprejurimi si in cameră

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 4, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 7

Impresie despre Saturn
Statiunea este in paragina, trotuarele si carosabilul sant in stare jalnica , slab iluminate

9/10
Hotel Aida, Saturn

E a 5 a oară cind mergem acolo. E ok. Raport calitate preț e bine .

Nu am.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 10

Stațiunea e super .

7.3/10
Hotel Balada, Saturn

Hotelul este foarte bine poziționat , pe plaja, in centrul stațiuni , priveliștea a fost foarte spectaculoasa ( am fost cazați la etajul 11 ) . Mâncarea la restaurant a fost buna . Personalul amabil si drăguț . Cel mai mare plus este plaja care este foarte lata si intrarea in mare este lina perfect pentru familie cu copii .

in perioada de masa stateam destul de mult la lift .... si ar trebui sa se insiste mai mult la curățenie ...

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 7

3/10
Saturn

Foarte aproape de plaja.

Renovare făcută în dorul lelii.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 7, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 10

Hotel Cupidon, Saturn

Mi - a placut aproape tot.FF frumos

Lenjeria necorespunzatoare.Muzica tare.O groapa neastupata in care pot cadea copiii.

Curatenie: 7, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 7

Impresie despre Saturn
Fff curat.F frumos.O statiune mica.aproape fe Mangalia.atractia turistica!..Am vazut lebede in Mangalia

Hotel Aida, Saturn

am fost multumita de conditiile oferite de hotel Aida Saturn.

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Saturn
ar fi necesara o curatenie accentuata a statiunii. peste tot se intalnesc saci cu deseuri menajere.

7.7/10
Hotel Prahova, Saturn

Hotelul e renovat recent, curat, mobilierul nou, baia functionala, curata. Foarte placut impresionata de hotel.

Doamna de la curatenie venea la ora 8, cand noi dormeam inca, astfel incat camera ramanea necuratata.

Curatenie: 7, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 8

Impresie despre Saturn
Statiune placuta, gen bazar, dar incantatoare pt copii.

7.6/10

Un sejur acceptabil.

Curatenie: 6, Confort: 7, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 8

9.6/10
Hotel Balada, Saturn

Am fost la hotel Balada cazati in perioada 20-25 august. Am ajuns in parcarea hotelului la ora 14,unde am fost intampinati de catre paznicul parcarii. Ni s-a facut rost de catre un loc de parcare, am mers la receptie,am prezentat voucerul, ni s-a dat un nr de ordine , ni s-a spus ca vom fi cazati in aproximativ o ora, am rugat receptionera sa ne dea un etaj cat mai inferior iar la ora 14.50 am fost sunati sa ne prezentam pentru cazare. Am preluat cheia si ni s-a spus ca suntem la camera 207 etaj 2. Am urcat cu liftul, sunt trei la numar, si am ajuns la camera. Foarte frumos,foarte ingrijit .Apartamant cu doua camere,pat matrimonial, doua balcoane cu privire spre mare si spre piscina, televizor samsung plasma,cate unul in fiecare camera,aer conditionat functionabil, prosoape curate,baia curata. Totul era asa cum ni s-a spus de la agentia noastra de la Tg. NEAMT. Noi am luat cazare 5 nopti , apartament doar cu mic dejun, doi adulti si doi copii unul 15 si unul 8 in perioada 20-25 august la pretul de 2800 ron. Hotelul nu are plaja proprie insa are piscina unde este gratuit si foarte frumoasa, mare. La piscina pot sta incepand de la copii de 3 anisori inaltimea apei de 15 cm pana la cel mai inalt turist 1.80cm inaltimea apei. Foarte frumoaa piscina. Stand la etajul 2 nu am mai folosit lifturile . Intradevar sunt putin aglomerate,insa e normal 14 etaje inmultit cu 15 camere pe etaj inmultit cu cel putin 2 persoane pe camera va dati seama. Dar fac fata totusi. Nu pot sa va spun despre tratamente,deoarece nu am fost. Insa erau foarte multi turisti la tratamente. Referitor la masa. Noi nu am avut decat micul dejun care se servea incepand de la ora 07.30 pana la ora 09.00. Stil bufet suedez, puteai manca cat voiai,daca aveai un copil in camera puteai lua intr-o caserola nu era nici o problema. Deci micul dejun super. Cat despre pranz sau cina nu va pot spune ca nu am servit-o . Sunt si autoserviri in statiune, sunt si terase,nu multe dar sunt. Este si un super market aproape. Despre hotel v-am spus e ok. Daca intampinati probleme vorbiti la receptie, vorbiti cu domnul manager este un domn cum se cade,eu chiar am avut o problemuta cu un copil, am fost la camera de garda,in Mangalia, iar domnul manager chiar ar fi vrut sa imi intrerup concediul pentru binele copilului, spunand ca imi returneaza banii pe zilele care nu mai stam sau sa ne intrerupem concediul apoi sa revenim, insa din fericire a fost totul ok.Deci intelegere exista si bunavointa. Referitor la schimbatul lenjeriei, a prosoapelor, ce era de scimbat lasati frumos in cada baii si vi le schimba femeia de serviciu. Foarte de treaba . Cu bun simt, prea mult bun simt.deci referitor la hotel, cazare, masa ...v-am spus. La parcare nu a trebuit nici un leu( se zvonea 15 ron pe zi) i-am dat paznicului 20 ron pe cinci zile din bun simt, nu ca mi-a cerut dansul.. Referitor la plaja din saturn, aici cu parere de rau este sub orice critica. V-am spus hotelul nu are plaja proprie. La plaja era belea. 20 ron sezlongul mizerie,m apa foarte murdara cu alge. Drept pentru care, am mers in Mangalia care e la 1 km distanta. Acolo e si portul maritim aveti ce cauta , apoi am mers la plaja la Eforie Nord. Plaja curata, apa limpede. Consider ca a fost un concediu foarte placut si sincer m-as intoarce din nou cu mult drag la Hotel Balada. Este de 3 stele,dar le are,cu siguranta. O zi buna!

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 7

Hotel Narcis, Saturn

Am fost cazati in august'18 la Hotel Narcis si am gasit aici un hotel modernizat si curat in camere.

Desi hotelul este ok atat interior cat si exterior in imediata apropiere, la cativa metri de el, in drum spre plaja este mizerie, parcul este neingrijit, aratand ca un loc parasit. Distanta e scurta pana la plaja, e pacat sa se ocupa administratia hotelurilor strict de interiosul lor,nu si de scurtul drum pana la plaja. O alta impresie negativa a fost legata de parcare, aceasta fiind scumpa si ,,pazita'' de un domn care aproape vesnic era in stare de embrietate si care nu se ocupa si de mentinerea curateniei in parcare desi gunoaiele erau aproape de el si de hotel.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 7

Impresie despre Saturn
Usor neingrijita statiunea in special in drumurile dintre hoteluri si plaja. Nu doar interiorul hotelurilor conteaza ci si mentinea curateniei, respectiv curatarea de gunoaie si buruieni a drumului turistilor pana la plaja.

Hotel Atena, Saturn

Da

Curatenie: 8, Confort: 5, Amplasare: 9, Servicii: 6, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 9

Impresie despre Saturn
Plaje frumoase, intretinute, restaurante multe cu mancare buna si ieftina

Hotel Sirena, Saturn

aer conditionat bun

nu am

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 8

6.7/10

Hotel complet renovat

- lipsa restaurantului la hotel - mic dejun foarte saracacios - inghesuiala foarte mare la mic dejun, stateai la.coada de la 7.15 ca sa prinzi o masa libera si ceva mancare. La ora 9 nu mai aveau nimic - hotelul nu e localizat pe plaja, trebuie coborate niste scari / ďâmburi de pamant printre niste bălării si mizerie aruncata peste tot - camera mica, baia foarte mica. - curatenie in camere se facea cam la 2 3 zile (se spala pe jos,se schimbau prosoapele, zilnic se lua gunoiul) - nu exista deloc presiune la apa la baie (etj5). La dus, seara la 18.00,curgea un firicel mic de apa care de multe ori se intrerupea si ala si se oprea apa de tot - cazarea s.a facut la ora 15.00

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 3, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 1, Pret: 7

Impresie despre Saturn
- statiune in cea mai mare parte lasata in paragina - mizerie peste tot (plaja, stradute) - un mic parc de distracții pt.copii

Hotelul foarte bun.

Lenjerie schimbata doar la cerere. Imprejurimile hotelului, cu toate ca nu e responsabilitatea acestora, mizerabile. Unii turisti sunt de o nesimtire crasa. La masa isi umplu farfuriile de parca ar fi platit dublu sau triplu pentru asta, luand si la pachet sandwichuri. Ar trebui sa se intre pe serii la masa pentru a se asigura conditii egale pentru toti.

Curatenie: 8, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 7, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Saturn
Statiunea arata execrabil. Mizeria la ea acasa. Lipsa cosurilor de gunoi. Balarii, spatii verzi neingrijite, gunoaie peste tot...Nu cred ca voi mai calca vreodata pe acolo

Hotel Balada, Saturn

Per total a fost oarecum bine. Personalul amabil si receptiv, mancarea a fost suficienta si relativ buna. Hotelul este amplasat langa plaja si are o piscina frumoasa si curata.

Din pacate, nu s-a investit nimic in hotel, exista acelasi mobilier vechi ca si acum 12 ani, iar camerele si baile sunt mizerabile. Nici nu se pune problema sa revenim in acest hotel.

Curatenie: 5, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Saturn
Statiunea poate ar fi mai atractiva daca ar fi mai curata. Dar, asa-i romanul...

7/10
Hotel Saturn, Saturn

Camera de lux s-a dovedit a fi o camera de 10 mp , fara balcon, cu scurgerile de la cada si WC defecte, fara apa calda pana la ora 8,00. A trebuit sa ne uscam rufele pe la geamuri. Nu am primit fisa de Feedbeck, desi am cerut asa ceva. Rusine. Nu recomand acest hotel.

Curatenie: 9, Confort: 2, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 9, Pret: 5

Impresie despre Saturn
Infrastructura ruinata, si plaja murdara

Hotel Prahova, Saturn

Pretul bun, conditii decente Camera mare, curata Foarte aproape de plaja Liniste

Lipsa aer conditionat LIpsa frigider

Curatenie: 8, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 9

7.1/10
Hotel Hora, Saturn

Personalul a fost foarte amabil.

Prosoapele si lenjeria de pat invechite. Modul servirii si calitatea proasta a micului dejun.

Curatenie: 8, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 3, Pret: 5

Hotel Sirena, Saturn

Camerista foarte foarte ok,RESPECTELE MELE!!! Doamna Lupu,foarte foarte ok,respect!

Restaurantul are probleme seriose,am gasit in salata de varza pana si ata de plastic de la sacul de rafie si par....... Necesita mai multa atentie!!!

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 1, Pret: 5

Impresie despre Saturn
Plaja perfectastatiune OK \,restauratele dn zona credca nu vor sa faca bani,pana in Satun nu m intalnit patroni derestaurante in situatia sa-si furgareasca clientii in loc sa-i atraga....... CIUDAT,tersasa galbena ok,la pizza,ok la restaurant dar la mici e un om sictirit.........

Hotel Aida, Saturn

Parcarea cu plată hoție pe față, îi nu special că nu se eliberează vreun bon fiscal pt astfel de servicii, iar agenții de pază din parcare blochează locurile stradale ce sunt goale

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 8

Lipsă coșuri de gunoi

7.1/10
Hotel Cleopatra, Saturn

Un concediu reusit

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 5, Pret: 5

8.4/10
Hotel Narcis, Saturn

Amplasarea hotelului foarte buna.

Drumul pana la plaja este plin de gunoaie.

Curatenie: 8, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 7

9.7/10
Hotel Semiramis, Saturn

Personal amabil ,curatenie de nota 10,masa excelenta!Vom reveni pt un sejur mai mare!

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Amplasare ok.

Curatenie in camera nu s-a facut pe perioada sejurului.Miroase urat la baie.

Curatenie: 6, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 7

9.9/10
Adria, Saturn

Foarte frumos!

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Impresie despre Saturn
Frumos, mai liniștit decât alte stațiuni

Hotel Balada, Saturn

Hotelul e ok si camerele frumos aranjate.

Nu a mers in camera aerul conditionat

Curatenie: 9, Confort: 6, Amplasare: 8, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 9, Pret: 9

Impresie despre Saturn
Ma lasat fara cuvinte.A fost superb.

7.6/10
Hotel Narcis, Saturn

Camerele arata exact ca in poze, baia e cam mica, in schimb un mare plus pt curatenie. Zilnic s-a facut curatenie in camere, prosoape si lenjerie schimbate la cerere.

Hotelul nu are restaurant propriu, servirea micului dejun se face la Hotel Cleopatra, aglomeratie mare, mancare putin variata si uneori cu gust de alterat(mezeluri+lapte)...

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 4, Pret: 7

Impresie despre Saturn
Statiunea lasa de dorit, plaje murdare, cu nisip grunjos, putin loc pt cearsafuri si acela doar cu pamant dur si scoici...in rest, singurele locuri cu nisip sunt ocupate de sezlonguri.

Hotel Cerna, Saturn

Un sejur minunat!

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 9

Hotel Saturn, Saturn

Personal ok. Mancare variata si gustoasa. Curatenie zilnica. Piscina curata si cu adancimi variate.

Muzica cu volum mare pana la orele 00 la camerele din spate ( cam dificil sa dormi cu usa de la balcon deschisa). Parcarea securizata dar contra cost (15 ron pe noapte). Locul de joaca pt copii aproape inexistent (doar 3 mese cu carti de colorat...)

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 7

Hotel Aida, Saturn

conditiile au fost ok.Multumesc tuturor

Curatenie: 9, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

Hotel Balada, Saturn

Hotel situat foarte aproape de plaja, cu piscina proprie, camera standard, cu balcon, aer conditionat si frigider (foarte apreciate pe timp de canicula). Restaurantul cu mancare buna, dar foarte aglomerat. Chelnerii, in schimb, muncesc din greu sa satisfaca pe toata lumea. O experienta agreabila.

Lipsa internetului in camere (greu de inteles in 2018), mirosul neplacut de canalizare din baie, apa rece de la piscina hotelului si lifturile lente si insuficiente. Pregatiti-va sa folositi scarile in fiecare zi daca nu doriti sa va petreceti vacanta asteptand liftul.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 8, Pret: 7

Impresie despre Saturn
Plaja e larga si destul de curata, cu sezlonguri din plin (25 de lei bucata pe zi). Ar trebui totusi mai multe toalete, mai multi salvamari (am vazut unul singur, care era mai mult absent) si o prezenta medicala mai importanta. Unul dintre copii s-a taiat pe plaja si nu am gasit pe nimeni la punctul de prim ajutor. Domnii de acolo plecasera dimineata dupa cateva ore si nu au mai revenit decat a doua zi.