din 217 impresii au apreciat Didim, KusadasiOferte Didim

Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Raportul facilitati-calitate-pret foarte bun. Un hotel in care beneficiezi de foarte multe posibilitati de distractie: aquaparc cu tobogane, piscină pentru copii mici, o piscină imensa pentru adulți, acces la mare, restaurante și locuri de luat masa diverse. Foarte bun restaurantul a la carte italian. Deasemenea poti face o mulțime de excursii la obiectivele din jur, gen Pmukkale, Efes, Casa Fecioarei Maria, boat trip. Spectacolele de seara si mini disco superbe. Per total o experiență foarte plăcută.

Curățenia ar trebui un pic îmbunătățită. Poziția izolată a hotelului.

Curatenie: 8, Confort: 9, Amplasare: 8, Servicii: 10, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 10

Impresie despre Didim
Didim nu este impresionant ca stațiune in Turcia comparând cu Marmaris, Bodrum, Oludeniz, Antalya sau chiar Kusadasi.

8/10
Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Barurile se deschideau la ora 8 In camera se face zilnic curat și se schimbă prosoapele

Servirea la mese lasă de dorit dar o pun pe seama pandemiei c-19 .Una peste alta este ok calitate preț

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 6, Mancare: 6, Pret: 8

7.7/10

Spațiul exterior,piscinele

Masa

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 2, Pret: 9

Masafoarte bună

9.1/10
Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Resortul este frumos , nu ai timp sa te plictisesti .

In vila 1+1 de lux lake house cu numarul 2194 miroasea foarte urat in baie de la canalizare. Au incercat sa faca ceva dar tot mirosea.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 8, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Camere moderne, curatenie zilnica, minibar reumplut zilnic, aparat de cafea, aer individual si mobilier nou. Mancarea de calitate, chiar si cel mai carcotas si mofturos are ce manca ( diferenta fata de 2017 a facut-o lipsa fructelor de mare ). Piscine mari si curate cu max 140cm si piscine pentru copii max 40cm. Sezlonguri suficiente si la piscina si plaja cu hotelul plin.

Mai multi romani fata de 2017, iar unii dintre ei m-au facut sa-mi fie rusine ca sunt romanca.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Al doilea an la rand cam am vizitat aceasta stațiune. Foarte frumos

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 10

8.6/10
Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Curatenie, mancare buna, personal amabil, resort superb

Fresh uri nu exista. Cocktail-urile sunt apa colorată si indulcita.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 7, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 8

Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

TOTUL ESTE LA SUPERLATIV! MULTUMIN AGENTIEI PENINSULA TOURS SI IN SPECIAL DNEI MIHAELA YURUTEN PENTRU AMABILITATE SI PROFESIONALISM.NOTA 10 PENTRU TOATE SERVICIILE

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel Didim Beach Resort Aqua Elegance Thalasso, Didim

Acces direct la mare,plaja,piscina,bar.

Frigiderul in camera nu funcționa cAnd ne-am cazat, așa a rămas cu toate asigurările că se rezolva pAnă venim de la plaja. Limba engleza nu exista pentru majoritatea angajaților.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Hotel Didim Beach Resort Aqua Elegance Thalasso, Didim

Foarte multumiti pentru tot. Felicitari pentru locatie, pentru agentul direct booking,pentru servicii.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel Venosa Beach Resort Spa, Didim

Amplasarea hotelului este de excepție, pe malul mării Egee. Camera a fost confortabilă, spațioasă cu balconul foarte mare și bine poziționat. Personalul a fost impecabil și foarte serviabil cu turiștii. MAncarea variată și foarte bine pregătită. Curățenia a fost la superlativ în tot hotelul și în cameră, cu prosoape la baie schimbate la timp. Echipa de animatori ai hotelului a fost neobosită și preocupată să facă turiștii să nu uite activitățile pe care le-au desfășurat cu aceștia.

Nu am nimic de reproșat.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

5.9/10
Hotel Didim Beach Resort Aqua Elegance Thalasso, Didim

Raport calitate preț topogane funcționează de la 10 12 și 14 16 , personal f amabil , animația pt copii

Camere ffff mici mAncare f proasta șezlonguri la mare insuficiente tb trezit de la 7 pt a avea șezlonguri

Curatenie: 7, Confort: 4, Amplasare: 7, Servicii: 4, Personal: 9, Mancare: 2, Pret: 8

9.3/10

Excelent

Curatenie: 8, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Superb ! Cine spune că nu ii place ceva la acest hotel eu cred ca este doar cArcotaș. De la recepție și pAnă la plajă toată lumea nu dorește decAt să te mulțumească. Am fost 6 familii cu copii mici și toți am plecat cu dorința de a ne intoarce si la anul. Multumim Aquasis!

Atenție la excursia opțională cu vaporul. Cei care merg ar fi bine sa se intereseze despre cum arată vaporul si ce fel de persoane ii însoțesc. Noi am avut un șoc.

Impresie despre Didim
Orașul este in dezvoltare , cu străduțe inguste pline cu comercianti turci dornici de negociere.

Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

O locație minunata , bine poziționat , peisaj deosebit . Personalul amabil in special Recepția , piscine curate , restaurantele curate , mincare diversificata

Cameriste neglijente ( menajul nu se făcea in lipsa noastră ) , nu aprovizionau la baie cu cele necesare decat după am cerut și fără sa completeze zilnic , mincare cu gust uniform , nimic impresionant. Chelneri puțin amabili .

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Didim
Am fost doar in bazar cu 20 euro un taxi .

7.6/10

Multa verdeata

Camerele de 3 stele

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 7, Servicii: 7, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 7

Hotel Venosa Beach Resort Spa, Didim

Camere curate, serviciul de curatenie impecabil in hotel, in jurul piscinei si pe plaja. Unul dintre clele mai bune restaurante.

Lipsa unui ATM in hotel pentru irgente ce necesita cash.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 10

8.9/10

foarte frumos

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 9

Extraordinar

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Adrina Beach Resort ex Palm Wings Beach Resort, Didim

TotulFoarte frumos organizare f. Buna iar personalul deosebit, f. Prietenos..

Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Un resort dispus pe o suprafață enorma cu foarte multa vegetație bine îngrijită. Securitatea este bine pusa la punct, la intrare este un punct de control iar de-a lungul perimetrului sunt mai multe gherete cu agenți de pază. Parcare privata cu o parte acoperita. Suficiente locuri la piscina și la plaja. Piscinele cu o apa ireproșabilă, întotdeauna cristalina și perfect limpede. Plaja curată și îngrijită, apa marii este limpede. Programul de seara este diversificat și frumos. Wifi funcționează chiar și la plaja. MAncarea este calitativă și diversificata iar specialitățile minunate. Curățenie reflecta standardele resortului. Personalul este amabil și foarte serviabil. Piscina privata de la "Lake House" este ideala pentru cei ce caută discreție.

Cokteil-urile sunt mediocre iar prăjiturile arata impecabil dar parca nu au gustul la care te astepti. VAntul a suflat cu putere 3 zile in care nu am putut sta la plaja deoarece se ridica nisipul. Este o zona in care vAntul bate des. In restul sejurului adierea plăcută a făcut suportabila caldura din luna august.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Didim
In stațiune este un bazar măricel iar preturile sunt la jumătate față de cele din resort.

Hotel Venosa Beach Resort Spa, Didim

Per total, un sejur foarte reusit. Hotelul are plusuri si minusuri comparativ cu cele din Antalia- Alanya. Hotelul este cu iesire directa la mare, este curat, nu asa impunator, dar Ok. Vederea din camere este superba, internet bun-accesibil din camere, mancarea este buna, chelnerii ff amabili. Multumim animatorilor Dev, David, Mario,..pentru divertisment

Mai este putin de lucrat la divertismentul (spectacolele) de seara.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 7

Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Foarte frumos, totul la superlativ!

Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Un hotel excelent din toate punctele de vedere. De recomandat oricărei familii cu copii.

Prea mare suprafață, sunt asa de multe activități încAt nu le poti face pe toate

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Totul la superlativ

nu exista

Totul este ok

Hotel Esra Family Suites, Didim

Personalul hotelului foarte atent, mancarea diversificata si buna , Piscina ok,

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Didim
Oras, faleza si panorama frumoasa Plaja foarte aglomerata si mica pentru statiune Fiindca am fost cu masinile proprii ne-am deplasat pe plajele din apropiere salbatice si ne-am simtit foarte bine

Hotel Venosa Beach Resort Spa, Didim

Hotelul arată Grozav, serviciile sunt într-adevăr de 5 stele, iar personalul camera, piscinele, barurile și restaurantele ne-au lăsat impresia ca trebuie sa revenim și in anul următor!

Nu este cazul!

Impresie despre Didim
Stațiunea este mică, dar hotelul îți oferă tot ceea ce ai nevoie și datorită programului de divertisment variat atât in timpul zilei cât și seara nu simțit nevoia sa ieși din resort!

7.6/10
Asteria Zeus Didim ex Aurum Moon ex Roxy Luxury Moon, Didim

Camere spatioase si curate, Mancare buna si foarte diversificata, Personal amabil Programe de animatie diverse, foarte distractive

Lipsa locurilor de parcare (ne-am invartit de cateva ori pe stradutele din jur sa gasim loc, iar la sfarsirul sejurului am gasit parbrizul masinii fisurat) Plaja la mare foarte ingusta si intrarea in mare cu pietricele au facut baia in mare aproape imposibila Lipsa internetului in camere, iar in spatiile comune era disponibil doar din cand in cand

Curatenie: 10, Confort: 7, Amplasare: 2, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 7

Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Foarte frumos!Am fost întAmpinați de un reprezentant romAn,care a mers cu noi la sala de mese si ne a explicat tot ce voiam sa stim despre sejurul nostru in resort.Camera mare ,spatioasa,curata,in fiecare se face curat in camera si se schimba prosoapele.Personalul foarte amabil,chiar si la piscina sunt angajati care vin si te intreaba daca tot este ok.Au o echipa de entertainment care in cursul zilei desfasoara tot felul de jocuri ,iar seara vin la oaspeti la mese si incearca sa i faca sa se simta bine.In fiecare zi activitati pt.cei mici.Seara spectacol la amfiteatrul pana la ora 22.30,apoi disco la barul de langa piscină.Gustari intre mese,mancarea foarte buna si multa,diversificată.Cu siguranta vom revenii si la anul!

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Didim
Am fost in stațiunea Didim,dar este foarte aglomerată,faleza de acolo foarte murdara.

Da

Nu

Adrina Beach Resort ex Palm Wings Beach Resort, Didim

Absolut Tot !de la personal la mare(absolut superba)!!!

Nu este cazul !

6.7/10
Hotel Venosa Beach Resort Spa, Didim

Foarte frumos, curat , personal foarte amabil si empatic, mAncare variata insa mai greu cu mancarea pebtru copii! piscină curata ( adamcime 1.35) piscină mica pentru copii, plaja cu nisip si pietriș ( nu necesita incaltaminte speciala) ! Totul la superlativ

Un minus ar fi lipsa mini barului din camera, exista posibilitatea de a comanda însă mult mai mult mi.ar fi placut sa existe in camera!

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 7, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 6, Pret: 6

Impresie despre Didim
În comparație cu alte orașe ex cele din zona Antalya, Didim nu m.a imoresionat foarte mult!

Hotel Venosa Beach Resort Spa, Didim

A fost totul ok.Raport calitate-pret foarte bun!

Nu am impresii negatve.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Adrina Beach Resort ex Palm Wings Beach Resort, Didim

o vacanta super, condititii excelente din toate punctele de vedere, apa foarte curata, nimic de reprosat

5/10

Foarte proasta

Curatenie: 7, Confort: 3, Amplasare: 7, Servicii: 2, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 2

Hotel Didim Beach Resort Aqua Elegance Thalasso, Didim

Excelent!Chiar recomand si m-as intoarce cu placere!Amabilitatea personalului,curatenia in camere zilnic,zilnic prosoape curate,curatenia pe plaja si la piscine!bravo lor

Singurele doua minusuri le au micul dejun (nu foarte diversificat,adica fara mezeluri,doar preparatele lor si f multe branzeturi) si un alt minus pt internet cate mergea doar la piscina si in camera si atunci cam slabut!In rest totul ok!

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 10

Frumos,mare,curat,bazar super!!!

Nu este cazul

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel Venosa Beach Resort Spa, Didim

Sejur OK. Amplasat aproape de plaja, servicii corecte, perfect pentru un concediu cu copiii.

9.3/10

Recomand acest hotel.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 10