din 4264 impresii au apreciat TurciaOferte Turcia

Hotel Palm Wings Ephesus Beach ex Surmeli Efes Hotel , Pamucak

Am fost in acest resort la inceputul lunii iunie 2019. Familie cu 2 copii (6 si 9 ani). Curatenia nu a fost "bec" cum m-as fi asteptat de la un hotel de 5, in ideea ca sub paturi gaseai praf/puf adunate de ceva timp zic eu (era acolo cand ne-am cazat).. insa in rest f ok, lenjerie alba curata, schimbata la 2/3 zile parca, prosoapele la fel... Mancarea foarte buna! Bautura la fel.. nu se compara cu all inclusive-ul din Bulgaria (mai ales alcoolul) :)) Per total pot spune ca am fost foarte multumiti!! Recomand acest resort.

Singurul punct negru a fost faptul ca nisipul de pe plaja era plin de ciulini uscati, care iti intrau in talpa cu foarte mare usurinta daca nu erai atent unde calci sau daca nu aveai papuci. Nu-mi dau seama cum un asemenea resort nu a avut grija de acest aspect. Apa cu intrare foarte lina, poate prea lina :)) Aaa... inca ceva: programul la tobogane foarte aiurea facut.. mult prea scurt pt noi si cuprindea si orele de varf cand soarele arde foarte usor si nu prea iti permiti sa stai in soare

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Pamucak
Resortul este "in the middle of nowhere" insa pentru noi asta nu a fost o problema, deoarece ne-am dus la odihna :) Se organizeaza diferite excursii, exista microbuz cu care se poate ajunge f usor in Kusadasi, contracost - nu mai retin cat am platit dar nu a fost scump (aprox 15 min de mers).

9/10
Starlight Resort Hotel, Side

Liniste, Locatie, Diversivitate, Amuzament, Distractie

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 8

Hotel Susesi De Luxe Resort And Spa, Belek

Un hotel superb.Totul de calitate. Recomand cu drag.

Camerele trebuiesc renovate.

Curatenie: 8, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Hotel Batihan Beach Resort, Long Beach

Foarte frumos .tot ce trebuie

Aici nu prea am.La banii ăștia chiar e de geaba

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Long Beach
Bani sa ai ,găsești tot ce vrea sufletul tau la preturi bune

5.4/10
Golden Tulip Istanbul Bayrampasa Hotel, Istanbul

Hotel cat de cat ok.dar nu merita 5 stele. Servicii de slaba calitate.

Curatenie: 7, Confort: 6, Amplasare: 6, Servicii: 4, Personal: 4, Mancare: 6, Pret: 5

Hotel Cornelia De Luxe Resort, Belek

Totul la superlativ

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel Ramada Plaza Tekstilkent, Istanbul

super hotel,comfort,curatenie,mancare f buna,personal amabil

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

foarte aglomerat

4.4/10
Justiniano Deluxe Resort, Alanya

PEISAJ FRUMOS

PERSONALUL NU VORBESTE LIMBA ENGLEZA, CURGEA APA IN CAMERA DIN BAIA DE LA ETAJ, ...

Curatenie: 3, Confort: 3, Amplasare: 10, Servicii: 1, Personal: 1, Mancare: 8, Pret: 5

Best Western Antea Palace Hotel Spa, Istanbul

Un hotel curat si frumos.

Camera cam mica.

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 9

Granada Luxury Belek, Belek

Hotel foarte ok.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 7, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 7

Hotel Fors, Istanbul

Hotelul e ok. Personalul e ok.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Istanbul
Orașul Istanbul este o destinație super pentru vacante in orice perioada din an . Nu prea ai timp de odihna . Sunt foarte multe obiective de vizitat .

Hotel Alaiye Resort Spa, Alanya

Camera mare si curata, baie cu cada, prosoape schimbate zilnic, mancare foarte buna, tobogane cu apa super ok (prin pasaj pietonal pe sub sosea) aici nefiind aglomerat.

Foarte aglomerat la piscina din resort, nu este chiar o impresie negativa dar tin sa precizez ca in luna August este foarte cald (46-48 grade). Personalul de la barul de la piscina un pic cam nervos...( de 2 ori s-a intamplat).

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

9.9/10
Hotel Papillon Zeugma, Belek

Un hotel foarte bun. Amabilitate. Profesionalism. In prima seara am ajuns destul de târziu,după ce am primit camerele ,aveam impresia ca nu sunt see view. Ni le a schimbat imediat. La părinți erau câteva defecțiuni in camera :usa de la balcon nu se închidea,un bec nu functiona. Am sunat la Recepție,au venit 2 domni și in 20 min au rezolvat totul cerându și mii de scuze. A doua zi ,cei de la Recepție ne au propus alte camere in alt corp.(ca Bonus pt micile inconveniente!Fff frumoase și le am acceptat. Curățenia in camera destul de buna. Deși doamnele de la curatenie nu vorbeau engleza,erau fff amabile și prin semne ne întrebau mereu dacă e ok dacă mai dorim ceva. Minibarul alimentat zilnic cu apa,fanta,cola,bere fff buna,suc,napolitane etc. Așternuturile au fost schimbate de 2 ori in 7 zile. Prosoapele zilnic. Baia mare,frumoasa,echipata cu periuța și pasta de dinti,șampon,balsam par,ustensile de ras pt domni,pila unghii,ața de cusut,bețișoare pt urechi,casca de baie. Mâncarea ffff multă și extrem de diversificata. Dulciuri multe și foarte bune. Aveau și supe de pui sau supe crema. Fagure de miere,unt de casa,fresh de fructe stors atunci(gratis) dar doar de dimineata. Nu toți ospătarii vorbeasc engleza dar sunt amabili. Felicitări pt amabilitate unei doamne EMEL. Cea mai tare. Piscinele ff curate și bine întreținute. Plaja curată ,cu șezlonguri si copertine. Intrarea in apa destul de abrupta dar nu de speriat. După câțiva metri ajunge la brâu. Cei de la Recepție fffff amabili. Ghida locală care ne a preluat extrem de amabila și tot timpul ne informa cu privire la orarul de zbor. La excursii. Etc. Ne a luat nr de tel la fiecare și ne a adăugat pe whatsapp ca sa vorbim in caz ca apare ceva(e gratis prin wi fi,in rest convorbirile telefonice sunt fff scumpe) In Belek am mers cu taxi costa 8 euro dus. Dar la întoarcere și in alta zi am mers cu autobuzul care circula din juma in juma de ora și te ia și te lasă fix in fata hotelului. Cu 2 euro. Mentionez ca sunt o persoana care a călătorit ffffff mult in toată lumea,pe toate continentele și pot face comparație. In Turcia am fost la multe resorturi dar aici m am simțit fff bine. Foarte safe. Orice problema a apărut cei din Staff au rezolvat in sec 2. Resortul e ok ca are totul ff compact nu trebuie sa alergi mult de colo colo(excepție fac clădirile din spate cu piscine proprii) Exista restaurante a la carte dar costa 10 euro de pers.o singura data pe sejur. Spațiul pentru cei mici și locuri de joaca foarte bune. Exista și restaurant pentru cei mici. Exista și o căsuța a pisicilor. Cei din echipa de animație fff buni. In fiecare dimineata ne salutau pe plaja in toate limbile și te invitau sa participi la diferite chestii. Am prins și baie de spuma intr o zi. Teatrul in aer liber ff bine amenajat și in fiecare zi erau seri tematice. Cel m a impresinat cel mai mult a fost faptul ca intr o zi de la soare și clorul din piscina am făcut o erupție cutanată pe piele .M am prezentat la Medical Center și asistenta ff draguta a făcut cele necesare și a chemat medicul(destul de nesuferit deranjat ca a venit in ziua lui liberă)Am Specificat ca nu mai am suficienți bani pt consultație (cheltuisem tot ca plecam urmatoarea zi)m au chemat la Recepție și mi au spus ca consultațiile pana in 500-700 euro se platesc cu bani Cash urmând ca eu sa recuperez in tara pe baza poliței de asigurare. Însă,SURPRIZA. Managerul a spus ca va plăti hotelul pentru mine (a înțeles ca chiar nu aveam bani Cash și cu cardul aveam ceva probleme) nooooo. Unde s a mai pomenit așa ceva?? Dacă n ai bani ,sau polița de asigurare nici nu se uita la tine darămite sa plătească ei pt tine. Mentionez ca și domnișoarele care ne reprezentau agenția prin care am venit,au fost prezente atât la consultație cât și la Recepție sau discuția cu managerul dorind sa vadă soluționată problema (una era românca ) Mi au dat niște tratamente pe care le am plătit eu. MAX 30 euro. Recomand cu mare caldura acest hotel iar raportul calitate preț e unul bun. Dar și agenția cu care am fost este una fff buna și de încredere.

-Prea mult clor la piscina deși e necesar. N am auzit pe nimeni sa se plângă ca a contactat nush ce microbi ,dar este important după cei ieșiți din piscina sa va spălați imediat la dusurile din apropiere apoi sa stați iar la soare. - Faptul ca înghețată era doar seara câteva ore seara si 4 ore ziua dar la cofetărie unde e destul de departe in resort.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Belek
Belek un oraș mic și drăguț. Nu excelează prin opulenta dar merita văzut.

Seaden Sea Planet Resort Spa, Side

Totul e ok atentie de unde cumparati biletul la destinatie primesti alta camera mare teapa

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 7

Aydinbey Queen S Palace Spa, Belek

IN RESTUL TOTUL A FOST FOARTE OK

CURATENIA LA CAMERA ,SCHIMBATUL PROSOAPELOR , LASA DE DORIT .

Curatenie: 8, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 8

8.7/10
Ramada Resort Side Hotel ex The Colours West, Side

Super raport pret/calitate!

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 10

Impresie despre Side
Prima oara in Side si foarte frumos, in special plaja.

7/10
Hotel Golden Beach, Turgutreis

hotel de 3 stele, camera ok, piscinele exterioare ok, spațiul verde minunat cu grădini amenajate superb, angajați amabili; vb engleza doar cei din receptie

hotel neîngrijit, angajati putini, sala de mese murdara si plina de pisici, erau cel puțin 7 care mâncau ângă masa ta uneori se urcau pe scaune; toalete din restaurant murdare; piscina interioara mică si miros de mucegai la subsol unde era sauna; in hotel nu am văzut angajați care sa faca curățenie, în camera in 6 zile o singura data au schimbat lenjeria, prosoapele si au ridicat gunoiul; internet numai la receptie; mancare nediversificata doar orez, legume cu sau fara carne, cartofi prăjiți si carne erau chiftele, sau pulpe inferioare de pui, puțină mâncare însă asta era la sfârșitul lunii octombrie si ei se pregăteau să închidă hotelul

Curatenie: 3, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 6, Personal: 8, Mancare: 5, Pret: 9

Impresie despre Turgutreis
stațiune frumoasa

Hotel Ephesus Princess, Kusadasi

ne am simtit super peisaj de vis

nu i cazul

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Kusadasi
orasuyl superb ne incanta de fiecare data

Hotel Transatlantik Hotel Spa Armas ex. Queen Elizabeth Elite Suite , Kemer

Mi-a placut foarte mult!

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

Hotel Horus Paradise Luxury Resort, Side

Plaja , mâncarea , hotelul și amenajarea , am fost la sfârșit de sezon , 23 Octombrie - 2 Noiembrie , vremea excelenta , apa e calda încă , recomand celor care nu au fost in Turcia in Octombrie ! Noi mergem de 4 ani și in Octombrie , prețurile sunt desigur mult mai mici decât in vara , nu mai faceți Insolații sau arsuri solare , deși încă este cald !

La acest hotel , 90% ruși . In alte hoteluri unde am mai fost , in Octombrie erau nemți și nordici - oameni f Civilizați

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Side
Side este super ! Plaja super !

Hotel Ephesus Princess, Kusadasi

Totul a fost foarte frumos. Am petrecut trei concedii aici.

Nu este cazul

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 8, Mancare: 9, Pret: 9

7.3/10
Eftalia Ocean, Alanya

water park, night restaurant,food

cleaning in the bathroom was not high, cleaning the mirrors were never cleaned for 10 nights we were guests, tremendous smell in the tunel that took you to the island. bed sheets and fli towels were changed only once for 10 nights even if they were dirty they didn't change them.

Curatenie: 5, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 7

7.3/10
Granada Luxury Belek, Belek

Cea mai prosta mancare din ultimii 12 ani de vacante in antalya. Patul dublu cred ca ave 1,2m si cel de o persoana avea 90 cm

Curatenie: 8, Confort: 7, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 2, Pret: 8

Hotel Delphin Deluxe Resort, Alanya

Totul la superlativ.

Ca recomandare pentru turisti .Nu luati camera cu vedere la strada.Toata noaptea circulă mașini si mai au si un generator mare care face un zgomot cumplit ,nu va puteți odihni.Ca recomandare luati vedere la mare sau în lateralele hotelului.

Curatenie: 9, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Alanya
Vineri se face un târg vizavi de hotel va recomand să mergeți.

7/10
Litore Resort Hotel Spa, Alanya

O parte din personal

La ora 23:00 se stingeau toate luminile pe terase si se strangeau pernele de pe scaune, uneori chiar te dadeau la o parte. Peste tot se auzea numai muzica ruseasca. Mancarea rece de cele mai multe ori si foarte putin variata. Spectacolele slabute, animatie pt copii aproape deloc.

Curatenie: 7, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 4, Personal: 8, Mancare: 4, Pret: 7

9.9/10
Sunis Elita Beach Resort Spa, Side

Hotel foarte intins, multa verdeata. Mancarea a fost foarte buna si dulciurile la fel. Echipa de animatie ok si show-urile de seara bune. Au fost si petreceri teamatice, petreceri cu spuma.Un hotel cu servicii bune.

Singurul minus dar destul de important este intrarea stancoasa in mare. Dar apa este curata si limpede, cu pestisori.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel Alaiye Resort Spa, Alanya

Totul la superlativ!

6.3/10
Hotel Grand Hilarium, Istanbul

A fost ultima mea colaborare cu aceasta agenție. Am fost în spital cu 2 zile înainte de plecare și datorita stării de sanantate nu am reușit sa mai plec. Am contactat hotelul și au fost de acord sa îmi restituie banii dacă e de acord și agenția, însă m am lovit de un refuz pentru ca "oferta a fost non refundable" despre hotel chiar dacă nu am ajuns am numai cuvinte pozitive, însă se pare ca sunt mult mai oameni turcii decât romanii noștrii, mai ales când e vorba de sănătatea unui om. Însă voi avea grija de acum sa aleg agenții de calitate.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 6, Servicii: 6, Personal: 6, Mancare: 5, Pret: 1

Hotel Delphin Deluxe Resort, Alanya

Super super pozitivă!

Impresie despre Alanya
Totul la superlativ!!!

8.4/10
Hotel Maritim Pine Beach Resort, Belek

Camere mari, spațioase, vedere frumoasa către mare,

Personalul nu vb engleză, doar Turca și rusa

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 8

Bosphorus Sorgun Hotel, Side

Un hotel care noua ne a placut ff mult. Mic si cochet cu mancare ff buna, seara gratare afara, diversificată(peste, vita, oaie) si bautura de calitate, nu la dozator (si din import). Prajituri variate si baclava la fiecare pranz si cina de cate 5 feluri.Personal ff amabil si curatenie in camera zilnic. Plaja este ok, la 5 min de mers pe jos sau poti merge cu masinuta lor din dotare.Noi am fost ff multumiti mai ales ca am dat 1550 euro , 2 adulti și 2 copii, la inceputul lunii iunie 2019.

8.4/10
Dosinia Luxury Resort, Kemer

Un complex foarte curat . Ai o senzatie de libertate, nimeni nu sta cu ochii pe tine desi personalul este foarte numeros

Femeile de servici si baiatul de la minibar nu tineau cont de semnul "nu deranjati "

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 9

Hotel Maritim Pine Beach Resort, Belek

totul foarte bine organizat

nu este cazul

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Rixos Hotel Beldibi, Kemer

Totul la superlativ!

Nu este cazul

Dosinia Luxury Resort, Kemer

Excelent

Lipsa baclavale

Ramada Edirne, Edirne

Frumoasa locatie, curatenie ;i intimitate.

Nu am.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

Impresie despre Edirne
Orasul este foarte frumos. Trebuie mai mult de o zi ca sa-l vizitezi.

Alba Resort, Side

Locatie,servicii,mancare,curatenie, foarte bune

Wi-fi slab

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

9.1/10
Hotel Aquasis De Luxe Resort Spa, Didim

Resortul este frumos , nu ai timp sa te plictisesti .

In vila 1+1 de lux lake house cu numarul 2194 miroasea foarte urat in baie de la canalizare. Au incercat sa faca ceva dar tot mirosea.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 8, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel Delphin Imperial , Lara Antalya

Este suficient dacă spun că am fost pt a 5 oară la acest hotel.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

4.3/10
Novotel Istanbul Bosphorus, Istanbul

Wi-fi bun

Cand am ajuns la hotel am.avut o dezamăgire totala... era un șantier în toată splendoarea sa...se construiau in fata hotelului alte hoteluri ...la micul dejun era o gălăgie continuă de la șantierul din fata hotelului.... in wc mirosea a urina... horror. Cel mai nasol concediu... micul dejun nu a fost impresionant.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 2, Servicii: 4, Personal: 4, Mancare: 3, Pret: 3

Impresie despre Istanbul
O agitație si aglomerație continuă.... am ajuns mai obosiți decât ne-am fi imaginat.