din 278 impresii au apreciat Kemer, AntalyaOferte Kemer

8.9/10

Mi-a placut foarte mult!

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

8.4/10
Dosinia Luxury Resort, Kemer

Un complex foarte curat . Ai o senzatie de libertate, nimeni nu sta cu ochii pe tine desi personalul este foarte numeros

Femeile de servici si baiatul de la minibar nu tineau cont de semnul "nu deranjati "

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 9

Rixos Hotel Beldibi, Kemer

Totul la superlativ!

Nu este cazul

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Excelent

Lipsa baclavale

9.3/10

Curatenie ospitalitate totul ok

Nu

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 9

Kemer

Foarte bun pentru familii cu copii

Dosinia Luxury Resort, Kemer

Am fost foarte încîntat .hotel ok servicii ok masa la fel .Nu faceti cumpărături in stațiune sint foarte ridicate (duble) fata de kemer de preferat marketing unde au preturile afișate

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

9.6/10
Dosinia Luxury Resort, Kemer

Un hotel bun ,amplasat intr-un peisaj de vis.

Nu este cazul

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

8.1/10
Dosinia Luxury Resort, Kemer

Mulți rusi, chiar și personalul am avut impresia că sunt tot rusi, dar ne-am înțeles, un pic din fiecare limba, acel ultra all inclus parca nu a fost chiar ultra dar totuși a fost ok, am prins o perioada superba dpdv al vremii sfArșit septembrie început octombrie, au tot felul de jocuri,/animații zilnice, Pt fam cu copii este f.ok,mesele principale destul de bogate dar repetitive, as fi vrut un grătar sau ceva oaie/vita dar cam rar sau deloc. Pt cei ce ar dori sa meargă la canion goinuk în funcție de stilul fiecaruia(comod sau mers pe jos), noi am renunțat la agentie(scutit 30 e) sunt cca 5-6 km plus pana la canion cca alți 6,dar am avut ce vedea, plus un pic de sport după atAta mAncare, la întoarcere după atAta înotat prin canion am luat mașina lor și am scutit ceva km pana la un restaurant din canion, apoi iar pe jos pana la resort prima întrare în apa din canion este..."eu renunț, ies, nu vreau, este reeece" ,dar te obișnuiești și nu ai ce pierde, este superb!!cAnd ieși ai amorțite buricele degetelor dar se merita recomand excursia în maldivele turcești, adică olu deniz, 30e persoana, dar a fost superb, apa unica în lume de un verde/bleo limpede,superba!

În camerele garden standard, nu știu cum or fi construite, banui ca pereții din rigips, de auzeam sforăitul vecinului de aveam impresia ca este alături,miros de la canalizare, curățenia în camera, dacă dai ceva ai mai mult, dacă nu, nici coșul mic de gunoi ai surpriza sa îl găsești cum l-ai lăsat! La bar pui ceva Pt ei ai cocktail cum trebuie, altfel gheata cAt cuprinde! La bere nu au ce face altfel...

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 9

Impresie despre Kemer
Credeam ca numai noi avem străzi în stațiuni vai de ele cu ceva gropi, dar au și ei

8.3/10

Apa marii ok

Multa galagie nu te poti odihnii deloc

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

Hotel Rixos Premium Tekirova, Kemer

Un hotel excelent curat foarte frumos cu servicii impecabile, mancare diversificata, bauturi alcoolice si non alcoolice de toate marcile internationale mari, marea curata calda foarte frumoasa cu munti frumosi in apropiere

Unele camere sunt departe de plaja, plaja pietroasa

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Hotel Mirada Del Mar, Kemer

Totul este foarte frumos la acest hotel. Are o gradina, un fel de gradina botanica in miniatura in care sunt amplasate cateva dintre cladiri. Exista mai multe piscine, terenuri de tenis, mese de ping pong, dar si alte activitati organizate: bile, aerobic, step, darts, activitati si mai multe spatii de joaca pentru copii, inclusiv pe plaja. Sezlongurile sunt multe si gratuite, prosoapele pentru sezlonguri se schimba zilnic. Plaja este blue flag. Exista mai multe baruri unde se servesc bauturi diverse: cocktailuri, sampanie, vin, sucuri. Mancarea este foarte buna si diversificata, in timpul sejurului ni s-a servit de la mancare turceasca pana la mancare japoneza si mexicana. Personalul este tot timpul foarte amabil si vesel. Sauna si hamamul sunt gratuite si masajul contra cost, dar exista oferte de pret foarte bune si merita incercate. Am castigat primul meu concurs de darts si Murad mi-a dat diploma si medalie. De ziua mea mi-au trimis un vin si o selectie de fructe in camera. Spectacolele de seara sunt foarte reusite, multa muzica, dans, culoare. Mi-a placut in mod deosebit spectacolul cu acrobatii. Hotelul este mai retras, dar foarte bine amplasat astfel Kemer este la o distanta de aproximativ 10 km si Antalya cam la 50 km. Pana la Kemer taxiul costa 10 Euro pe sens si merita viztat oraselul. La Antalya se organizeaza excursii la pretul de aproximativ 20 Euro de persoana. La aproximativ 10 - 15 minute de mers pe jos de la hotel exista un complex comercial cu foarte multe magazine si preturile intotdeauna in aceste magazine trebuie negociate. Tot in zona acestui complex comercial sunt si telecabinele cu care se pot face excursii la canioane, dar si fara excursii peisajul este foarte frumos in acea zona. Eu pot sa spun ca am avut un concediu minunat in septembrie la Mirada del Mar si daca vreti sa fiti safe si sa nu riscati o camera care ar putea fi amplasata mai putin bine, recomandarea mea este sa comandati o camera cu sea view. Noi am avut o camera minunata in cladirea Garden Chalet, o cladire mai mica, dar nu este chiar pe plaja. Fiind o cladire mai retrasa, veti avea insa liniste toata ziua. Daca decideti sa va petreceti un concediu aici, va doresc un sejur cel putin la fel de minunat cu al meu :)!

8.7/10

Atmosfera calda, curatenie exemplara

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 10

9.7/10
Hotel Fame Residence Goynuk, Kemer

Ideal pentru o vacanta frumoasa, ai tot ce iti trebuie.Plaja aproape, snack bar pe plaja, mijloc de transport aproape daca vrei sa mergi sa vizitezi Kemer-ul - 4,5 lire pers. si Antalya - 9 lire pers, personal bun, mancarea diversificata.In fiecare seara se ofera spectacole, chiar nu te plictisesti acolo.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 8

Hotel Fame Residence Goynuk, Kemer

Foarte bine din toate punctele de vedere

Kemer

O oaza de liniste si relaxare,multa verdeata,foarte curat in tot resortul,un sejur de nota 10!

7.7/10
Hotel Fame Residence Goynuk, Kemer

Curatenie in camera si in resort. Gradina frumos amenajata.

Nimic deosebit fata de sistemul all inclusiv din Bulgaria. Nu am vazut amabilitatea personalului asa cum se vorbeste despre turci. Plaja la acest hotel este dezastru cu foarte multa piatra, apa foarte adanca mai ales pentru copii, iar sezlongurile si copertinele(nu umbrele) te fac sa te sufoci sub ele. Foarte slaba animatia si spectacolele de seara (90% in limba rusa). In concluzie aceeasi atmosfera si conditii ca in Bulgaria, dar fara palmieri.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 7, Servicii: 7, Personal: 5, Mancare: 8, Pret: 8

5.7/10
Champion Holiday Village, Kemer

Curtea hotelului este frumoasa, multă vegetație (palmieri, portocali, lămAi, pini si flori), iar piscina este mare și are o priveliște minunata spre munte. Spectacole bune seara.

Nu sunt plase la Usa balconului și au fost foarte mulți țAnțari, noroc ca am avut pastile și aparat la noi, am pus cAte 3 pastile in fiecare noapte și am dormit cu usa de la balcon închisă. Se așteaptă șpagă la orice, Cu nerușinare .... . Cameristele veneau sa curețe camerele la ora 13.00-14.00, exact cAnd vroiam sa dormim și făceau o gălăgie infernala, iar cărucioarele cu materiale stăteau ore întregi, pe holuri si ocupau trecerea, iar cAnd le mișcau făceau zgomot de parca nu aveau roti ci erau pur și simplu tArAte. MAncarea a fost cel mult satisfăcătoare, dacă nu ești pretențios e multumitor, dar in niciun caz nu sunt condiții de 5 stele. Toată familia noastră a avut probleme la stomac. Hotelul ar trebui sa aibă 3 stele, mai puțin curtea.

Curatenie: 7, Confort: 4, Amplasare: 6, Servicii: 6, Personal: 4, Mancare: 6, Pret: 7

Impresie despre Kemer
Stațiunea este un sat urat. Nu aveți unde sa va plimbați.

8.9/10
Hotel Transatlantik Hotel Spa Armas ex. Queen Elizabeth Elite Suite , Kemer

piscina execelenta , mincare foarte buna si foarte variata, spa deosebit

curatenia in camere se face cam superficial

Curatenie: 7, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Kemer
ideal pentru persoane cu copii mici

Totul la superlativ.

8.3/10
Majesty Club La Mer, Kemer

amplasarea hotelului

multi rusi

Curatenie: 8, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 7

Foarte buna

Locație excelentă

9.6/10
Hotel Queens Park Resort Tekirova, Kemer

Foarte frumos!

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 9

9.1/10
Hotel Grand Ring, Kemer

Dacă nu ești foarte pretențios un loc frumos

Curatenie: 8, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 10

Hotel Gural Premier Tekirova, Kemer

Servicii impecabile, un mare plus oferit de umbra, curățenie impecabila, diversitate la mAncare

Nu e cazul

7.7/10
Hotel Gural Premier Tekirova, Kemer

Piscina principala aproape de spa, baruri, mare. Organizare buna la servire, debarasare etc, atat la restaurant cat si la piscina. Echipa de entertainment foarte ok, show-uri frumoase in fiecare seara.

Camere proaste, nerenovate, mobilier vechi, miros neplacut in partea veche a hotelului (ex corp 10); spre deosebire de cele din corpurile noi (32, 33..38); distante mari de strabatut daca esti cazat intr-un corp departe de restaurant, mare, piscina principala ( de ex corp 37 sau 38)

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 7, Servicii: 9, Personal: 7, Mancare: 9, Pret: 6

8/10
Hotel Avantgarde ex Vogue , Kemer

hotelul frumos, mAncarea excelenta, branduri internationale la bar, plaja cu pietricele, in apa doar stanci dar extrem de curata, calda si placuta, perfecta pentru inot

1. la cazare, desi am platit o tripla, am primit o camera dubla. Am cerut un al treilea pat si am primit raspunsul "we will fix it!".... dupa vreo 10 minute la fel.... in cele din urma ni s-a schimbat complet camera, dupa ce am discutat cu managerul 2. prietenii nostri au primit cartelele de acces in camera.... evident nu au functionat.... ne-am reintors la receptie, au fost reincarcate cu codul de acces.... si surpriza!!!! Usa s-a deschis de data asta.... dar in pat eja dormeau altii!!!! Sa moara de inima, nu alta, cAnd am intrat peste ei!!!!! Evident au schimbat si ei camera 3. personalul.... macar 99%.... nu intelegea o iota engleza!!!! vorbea la perfectiune (probabil) rusa 4. Cireasa de pe tort!!!!!! La plecare nu eram pe lista pasagerilor din avion!!!! Cei de la aeroport au fost relativ amabili vreo 3 minute.... timp in care nu am primit decat raspunsul "IS NOT MY PROBLEM!!! CONTACT YOUR TRAVEL AGENCY!!!" upa care au uitat brusc limba engleza, n-au mai vorbit decat limba turca.... la un moment dat au inchis check in-ul... si ne-au spus, inca odata, ca nu e problema lor.... dupa discutii de vreo ora, in care au avut totusi bunul simt sa retina avionul la sol, am reusit sa urcam. Vina era, foarte probabil, a agentiei, pentru ca pe lista pasagerilor (pe care cei din aeroport au avut amabilitatea sa ne-o arate) erau trecute 10 persoane.... dar altele decat noi. Cei zece de pe lista nu au aparut niciodata la imbarcare!!!!! Probabil azi sau maine si ei nu vor fi pe lista de imbarcare si vor trai ce am trait si noi!

Curatenie: 7, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 6, Mancare: 10, Pret: 7

8.6/10

excelent raport pret calitate

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 9, Pret: 10

8.7/10
Hotel Club Sunbel, Kemer

Foarte frumos

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

Hotel Crystal De Luxe Resort And Spa Kemer, Kemer

recomandam cu drag acest hotel, o locatie frumoasa, curata, cu personal implicat , cu servicii de calitate.

singura observatie pe care as dori sa o fac este faptul ca sezlongurile de la piscina sunt insuficiente pentru numarul de turisti.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Kemer
orasul este frumos, plin de viata, de lumini, poti face cumparaturi

9.1/10
Hotel Transatlantik Hotel Spa Armas ex. Queen Elizabeth Elite Suite , Kemer

Un hotel spațios, piscina foarte mare, curățenie zilnic, aproape de plaja!

nu Toate farfuriile erau bine curățate, dar aveai de unde alege

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 10

Impresie despre Kemer
Zona foarte frumoasa, cu vedere la munte și la mare! Varietate de activități extra ( plimbări pe mare, sporturi acvatice)

Hotel Fame Residence Goynuk, Kemer

O vacanta extraordinara! Locatie superba, peisaj de vis

Nu exista

7.6/10
Hotel Crystal Flora Beach Resort, Kemer

Resortul este deosebit, 4 piscine, restaurantul cu mancare buna, miniclub copii, bar piscina, lounge bar, cafenea turceasca, grill, 3 restaurante a la carte...pentru 7 zile este ok.

Camerele sunt cu mobilier vechi, miros de mucegai, si daca iti da camera departe de zona principala ai de mers pana la plaja. Noi am stat in prima seara intr-un family room chit ca platisem 2 camere separate ceea ce insemnau 2 bai pentru ca imi daduse camerele foarte departe,iar acest family era ceva mai aproape. I-am rugat sa mi le dea mai aproape din cauza copilului si a mamei ce are probleme cu tensiunea si cu inima si la un genunchi, cand i-am intrebat nu aveti connected rooms, ziceau ca nu exista dupa ce am scos 20 de euro ptr manager pe care mi-a zis sa ii las in casuta de tips box a doua zi ne-au dat 2 camere connected cum ceream in prima zi aproape de zona principala. Deci nu uitati functioneza ca la Romanii dai bacsis si primesti ceva mai bun!

Curatenie: 8, Confort: 6, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Kemer
Nu este o statiune, este o statiune de mici resorturi(adica hoteluri all inclusive pe plaja), insa eu stiam asta cand am ales asa, si am ales asta pentru ca am copil si sa fie totul pe plaja. Pentru familii cu copii este super ok, pentru tineri e pliciseala.

Hotel Fame Residence Goynuk, Kemer

Am petrecut o vacanta minunata.Totul a fost excelent in acest hotel, incepind de la curatenie, mincare, servicii. Personalul hotelului extrem de amabil. Plaja privata cu sezlonguri si prosoape gratuit.Nota 10.

Foarte frumos.

Hotel Grand Ring, Kemer

Totul la superlativ !

Hotel Fame Residence Goynuk, Kemer

Excelent, din toate punctele de vedere: mancare, curatenie. Nota 10.

Restaurantul neincapator la cina. Hotelul are doua corpuri si un singur restaurant care nu face fata avalansei de la ora cinei, dar daca ai rabdare 30 min se elibereaza...

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Foarte frumoasa.

Foarte frumos, recomand.

Totul a fost excelent

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel Fame Residence Goynuk, Kemer

A fost un concediu minunat

9.7/10

Foarte bine

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9