din 229 impresii au apreciat Nessebar, BurgasOferte Nessebar

8.1/10
HOTEL CAPRI, Nessebar

Privelistea este minunata,liniste,curatenie si plaja foarte aproape

Curatenie: 8, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 7, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Nessebar
O statiune mica si fara prea multe posibilitati de petrecere a timpului liber.

Aqua Paradise Resort, Nessebar

Impresionant. Locatia, personalul, facilitatile curatenie etc la superlativ.

Nu este cazul.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Nessebar
Orasul vechi - obligatoriu "must see".

Festa Panorama, Nessebar

Hotel curat, mancare buna, potrivit si pentru famiile cu copii (club, disco), aproape de plaja si de mijloacele de transport.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 9

Impresie despre Nessebar
Impresionata de Nessebatul vechi - am revenit in zona pentru a vizita inca o data acest oras minunat

Hotel Sol Nessebar Resort, Nessebar

Mâncare ok, amplasarea buna, personalul , bine pregătit.

Mulți dintre noi ne mândrim când mergem la bulgari suntem tratati mult mai bine decât la noi in țara.numai ca impresia care mi-au lăsat-o cei de acolo este ca aceste resorturi nu sunt făcute ptr noi ci pentru nemți.toate spectacolele ptr copii sunt in limba germana, la baruri scrie in germana, pe drumul spre Nessebar după ce ieși din regiunea Varna pe indicatoare scrie in bulgara și germana.eu știu ca Limba internațională este engleza nicidecum germana.ca cei din Germania nu stăpânesc limba engleză este problema lor.pe lângă banii plătiți ptr sejur am platit 40 RON vinieta pe 7 zile in condițiile in care la noi costa 16 RON și parcarea 40 leva(100 RON) timp de 4 zile.Mentionez ca in Mamaia parcarea este de 90 RON 7 zile.un bilet de autobuz 1.30 leva dus(3.25 RON), in constanta 1.5 RON...taxiu 3 leva(7.5 RON), in constanta 2.69.aceeasi manevra la taxiuri ca și in constanta.am fost in orașul vechi sa mănâncăm peste deoarece am auzit ca este foarte ieftin.cateva inele de calamar 3 bucăți de rechin o porție de cartofi prăjiți 2 beri și o limonada 120 RON.la noi o masa de peste cu felul 1 felul 2, 2 beri și o limonada am plătit 183 RON.(3 persoane).impresii negative pot scrie pana maine.inghetata făcută pe tava rece(6 leva...15 RON) in Cța 12 RON.cine are impresia ca Bulgaria este ieftină eu nu pot fi de aceeași părere.o’r sa fie câteva persoane care o sa spună....pai depinde unde ai mâncat etc etc numai ca eu nu am stat sa caut un restaurant ieftin deoarece am fost in concediu și am vrut sa ma simt bine.Menționez ca , terasa la care am mâncat este amplasată in orașul vechi(Nessebar)

Curatenie: 8, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Foarte frumos

Nu

9.3/10
Hotel Sol Nessebar Palace, Nessebar

Totul la superlativ , o vacanță reușită.

Nu este cazul

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

Impresie despre Nessebar
Amplasarea hotelului foarte bună,magazine in jurul hotelului,ok per ansamblu

9.9/10
Hotel Sol Marina Palace, Nessebar

Personalul a fost foarte bun si mancarea era intotdeauna gustoasa.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Hotel MPM Arsena, Nessebar

Un hotel pozitionat foarte bine, lipit efectiv de plaja cu umbrele pentru toata lumea. Totusi pentru nr de stele pe care il are hotelul ar fi trebuit or schimbate sezlongurile cu unele mai confortabile ori sa puna la dispozitie o saltea pentru acesta. Masa diversificata , ai de unde alege. Piscina are apa cam rece dar ok pentru o mica balaceala daca nu ai chef de plaja. Pentru copii au in fiecare seara un specatacol diferit ( magie , muzica, dans ,etc ) foarte ok . Copilul meu a fost foarte incantat de spectacole. Oraselul vechi merita vizitat , este la 15 minute de mers pe jos. Daca stai sa cauti defecte gasesti dar eu zic nu sunt de luat in seama poate de cei mai pretentiosi :).

6.7/10

Pozitionare superba.

Receptionerii nu colanoreaza cu turistii. Nu incearca sa sadisfaca problemele acestora.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 6, Servicii: 6, Personal: 5, Mancare: 7, Pret: 9

Hotel MPM Arsena, Nessebar

Great stay, super excited about the private beach and beach bar, very kind and smiling people all around and a big plus for the Animation Team, you guys rule! ❤

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 10

Hotel Sol Nessebar Resort, Nessebar

Per ansamblu, totul a fost ok

Camera pe care am achizitionat-o cu vedere la mare era doar cu vedere partiala. Au fost discutii purtate cu Managerul de Calitate. Dupa 3 zile ne-au propus o alta camera, dar am preferat sa stam in aceeasi camera.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 7

Impresie despre Nessebar
Orasul vechi este foarte frumos.

8.3/10
Hotel Arsenal, Nessebar

Foarte aproape de plaja.

Curatenia lasa de dorit.

Curatenie: 6, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 10, Pret: 9

Impresie despre Nessebar
De vizitat orasul vechi, este superb.

6.3/10
Hotel Sol Marina Palace, Nessebar

Amplasarea foarte buna, mancarea delicioasa si personalul de la restaurant si bar foarte politicosi

Am sa incep cu lista de neplaceri create. In primul rand, cand am ajuns la hotel in jurul orei 17 si am primit o camera in care erau deja cazati un cuplu. Impreuna cu personalul hotelului de la receptie, am intrat peste un alt cuplu, in camera acestora (acestia fiind in pat a fost o situatie extrem de stanjenitoare ). Apoi am primit o noua camera, libera de aceasta data, insa foarte murdara, cu wc-ul scorojit, praf si par. Am sesizat ca nu ne dorim acea camera, dar in loc sa primim o alta, am fost rugati sa asteptam pana se va face curatenie in aceeiasi camera. Domnul de la receptie ne-a spus ca datorita neplacerilor create vom primi a doua zi o camera noua, cu vedere spre mare, contra cost - 10 leva pe zi. Ne-am bucurat initial crezand ca ni se va face un favor, insa am vazut ulterior ca aceea era politica hotelului (fiind pus un afis in liftul hotelului - orice turist putea beneficia de aceasta "oferta") A doua zi, dimineata am mers cu incredere sa ne luam noua camera, surpriza, nu era nici una libera - asigurandu-ne din nou ca vom primi, gratis de aceasta data, a doua zi - situatie care m-a suparat extrem de tare A doua zi, am primit camera promisa, de aceasta data o camera extrem de curata, cu vedere superba. Problema a aparut din nou cand am plecat. Am parcat masina in parcarea acestora subterana, UNDE AM FOST INDRUMATI DE PERSONALUL HOTELULUI. Din pacate, o teava de scurgere s-a spart, o mare parte din mizerie ajungand pe masina noastra! resturi, dejectii, etc... Am cerut sa ni se scada din pretul parcarii pe 5 nopti, spalatul masinii, insa ni s-a refuzat motivand ca au ei acest serviciu - SERVICIU CARE NU A FOST DECAT O PACALEALA -IN SPATELE HOTELULUI, PERSONALUL AU INCERCAT SA O CURETE, DOAR INSIRAND MIZERIA, MASINA ATRAGAND ULTERIOR MUSTE, SA NU MAI MENTIONEZ MIROSUL NEPLACUT PANA LA PRIMA SPALATORIE LA CARE AM REUSIT SA AJUNGEM.

Curatenie: 5, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 1, Personal: 5, Mancare: 9, Pret: 7

Hotel Sol Nessebar Resort, Nessebar

Deosebit de relaxant, foarte bine organizat

8.1/10
Hotel Sol Nessebar Palace, Nessebar

Piscina, aqua parcul si privelistea in interiorul resortului foarte multa iarba verde pomi si flori

Lipsa plaja la mare si nu e nici o diferenta intre 4 si 5 stele .Nu aveti nimic in plus la 5 stele asa ca ma bine luati la 4 stele puteti beneficia de piscina interioara care e la 5 stele si dc luati la 4 stele si barul de la piscina de 5 stele in resort care e format din 3 hoteluri doua de 4 stele Bay si Marina si unul de 5 stele Palace . Foarte multa mancare si inghesuiala si foarte aglomerat la aqua park plus ca distractia se plateste biliard golf tenis spa -parcare 10 leva pe zi

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 7, Servicii: 8, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 7

Impresie despre Nessebar
In nessebar parcul de distractii e un fel de sh numai masinute ruginit trenulete si altele foarte vechi ,foarte mult praf nu nisip praf , parcul este amplasat pe o fasie de pamant si foarte multe persoane DUBIOASE care nu iti da incredere sa mai stai in zona .In old town din resort ajungi ori pe jos 1 ora ori cu taxiul 3 km 20 leva la dus 40 leva la intors asa e la ei la urcare e mai greu ..... ori mijloc de transport in comun 3 leva care sunt full tot timpul

HOTEL CAPRI, Nessebar

Excelent! Serviciu ireprosabil, camera permanent curata, liniste, siguranta, locatie discreta si foarte primitoare. Mancarea buna, dar nu la half board. Revin cu siguranta.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 10

Hotel Sol Nessebar Resort, Nessebar

Un concediu reușit. Hotelul curat, personalul foarte amabil, mâncarea pentru toate gusturile, iar băuturile bune doar în lobby bar.

Plaja foarte mica iar băuturile diluate (de la sucuri și pana la cele alcoolice).

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Nessebar
Orașul vechi este superb.

9.1/10

Super ok

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 8, Mancare: 9, Pret: 7

A fost super ok

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 10

8.9/10
Hotel Cantilena Nessebar, Nessebar

Superb

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 9

Supet

8.6/10
Hotel Sol Marina Palace, Nessebar

Nu am fost multumiti de camera care ni s-a alocat. Am fi dorit o camera cu vedere spre mare si ni s-a alocat una cu vedere partial spre mare. Pana la urma s-a rezolvat prin bunavointa managerului hotelului.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 6, Pret: 7

Impresie despre Nessebar
Orasul vechi este superb. Despre hotel Sol Marina Palace, noi am mai fost si in anul 2016. Ca si comparatie intre cele 2 vacante la acest hotel, 2019 ni s-a parut cam auster.

7.3/10

A fost Ok.

Băuturile nu au niciun gust. Majoritatea sunt sifon colorat. In camera nu s-a dat cu aspiratorul in cele 5 zile cât sm stat iar dacă voiai sa mergi la plaja era nasol ptr ca plaja este foarte mica iar șezlongurile si umbrela foarte scumpe. Am preferat sa stam la piscina cu toate ca noi am mers la mare. in vacanta.

Curatenie: 5, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 9, Pret: 7

Impresie despre Nessebar
Unde am fost noi a fost Ok. Orașul vechi este un obiectiv turistic interesant plus parcul de distracții din apropierea hotelului.

Hotel Sol Nessebar Resort, Nessebar

Am mers pentru al doilea an la Complexul Sol Nessebar, Hotel Sol Mare Pozitiv: curatenie, amabilitatea personalului, camere spatioase, confortabile, piscine curate, sezlonguri suficiente, acces la mare ( cobori cateva scari), parcare mare, cu paza non stop ( merita 10 leva / zi) pool bar cu gustari si bauturi, inghetata, cofetarie, spectacole in fiecare seara pentru copii si adulți

calitatea mancarii a scazut in comparatie cu anul trecut

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 10

Aqua Paradise Resort, Nessebar

calitate pret raport foarte bun

O alegere foarte bună.

Hotel Sol Nessebar Resort, Nessebar

Animatori de nota 10! Mancare diversificata si gustari intre mese. Apa plata in camera (se inlocuiesc sticlele golite cand se face curatenie).

Apa cam rece la Aquapark (22 grade Celsius).

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

8.7/10
Hotel Sol Nessebar Resort, Nessebar

Sa incepem:1 camera mare cu 4 paturi ,am fost familie cu 2 fete de 11 ani,balcon mare și el ,baie ok cu toate utilitățile posibile.2 piscinele super tari mai ales topganele acvatice,șezlonguri de ajuns.3plaja este buna cea cu șezlonguri trebuie sa te deplasezi cam10 m pana la mare doar pt cei simandicosi este un inconvenient(în aceasta categorie nu intra cei cu copii pana la 8 ani,ei trebuie sa_i aibă în vizor pe cei mici),mai e o plaja libera fără șezlonguri. Intrarea în apa la ambele plaje este lina.Distanta intre plaje este mica,berea ,sucurile,înghețată la plaja cu șezlonguri. 4 restaurantul este destul de bine din punct de vedere al mancarii (nu plexista nemâncat de acolo),curățenia bine și ea la restaurant.j5resortul are pe lângă restaurant mai multe baruri unde poți servi băuturi alcoolice ,sucuri,cârnați, covrigei. .....Am uitat în camera se face curățenie în fiecare zi și schimba și prosoarele zilnic.Per general super bine!

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 9

Impresie despre Nessebar
Poziționare bună, poți merge pe jos la orașul nou și vechi(45min dus mers lejer)și în cealaltă stațiune revadă.

Festa Panorama, Nessebar

Pentru noi a fost un concediu reusit. Dimineata plaja la malul marii ( plaja la doua minute de hotel ), dupaamiaza la piscina. Mancarea buna, aveai de unde alege chiar daca se repeta. Frigarui in fiecare zi, salate diverse, mancaruri cu carne, etc. Prajituri, fructe inghetata, clatite, gofre si altele. Curatenie, prosoape schimbate zilnic, sampon, gel de dus, balsam.

Era o doamna Maria la barul de la piscina care a fost permanent iritata , parca iti facea o mare favoare. Cred ca se simtea jignita cu locul de munca. Acesta a fost doar un mic amanunt care mai mult ne-a amuzat decat ne-a suparat.

Impresie despre Nessebar
Fain, centrul vechi de poveste, curat.

9.9/10
Hotel Sol Nessebar Resort, Nessebar

Foarte bine totul la superlativ.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

9.1/10
Hotel Aphrodite, Nessebar

Curatenie in camera, situat pe plaja.

La cina erau cam putine feluri de mancare din care puteai alege.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 9

Impresie despre Nessebar
Orasul vechi Nessebar este foarte frumos

Hotel Sol Nessebar Palace, Nessebar

Excelent: condiții cazare, meniu f f variat, curățenie, condiții oferite, amabilitate personal.

Nu e cazul

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 8

Da a fost foarte bine

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 9

Impresie despre Nessebar
Stațiunea neașteptat de frumoasa la fel și orașul Nesebar

Festa Panorama, Nessebar

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 10

9/10
HOTEL CAPRI, Nessebar

Hotelul este amplasat intre statiunile Nessebar si Ravda, la 150 m de mare, este micut, intim. Cand se coboara scarile spre plaja, in dreapta, este un golfulet f frumos, excelent pentru copii deoarece apa nu este adanca, fara valuri si calda. Peisaj frumos.

Meniul restaurantului ar mai trebui diversificat. Noi am avut penisune completa. Predomina mancarurile traditionale bulgaresti. Daca alegi sa mananci fara pensiune, oferta este mult mai bogata, dar si mai scumpa.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 9

Impresie despre Nessebar
Orasul vechi Nessebar este splendid, am fost de 3 ori. Drumul care face legatura dintre orasul vechi si cel nou, acea limba de pamant care separa peninsula de continent este tare frumos. Avand ca simbol moara de vant.

Hotel Sol Nessebar Resort, Nessebar

Recomand cu mare incredere hotel Sol nessebar resort.totul la superlativ.

Impresie despre Nessebar
Un oras superb. Merita vizitat.

Festa Panorama, Nessebar

Locatia , serviciile oferite excelente. Orasul curat , plaja foarte fina, apa curata.

Mancarea ar fi putut fi mai diversificata

Curat, animat..

9.3/10
Hotel Sol Nessebar Resort, Nessebar

Conditii f. bune in special pt familii cu copii: aqua park, piscina, zone cu jocuri in resort, echipa de animatie, accesul pe plaja. F. important e ca nu percepi aglomeratie desi resortul e full booked! Personalul f. amabil si prietenos.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 8

F buna

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 7