din 2020 impresii au apreciat RomaniaOferte Romania

Hotel Orizont Cozia, Calimanesti Caciulata

Consider acest loc o oaza de liniste. Curățenia si bunul gust sunt la ele acasa, desi am fost intr-o perioada mai rece a anului, am fost întâmpinați cu căldura atat la propriu cat si la figurat. Frumusetea locatiei de cazare si-a pus amprenta asupra sejurului devenind unul de neuitat. Mâncare excelenta. Nu am decat cuvinte de lauda si recomand locația.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 8

Hotel Pam Beach, Olimp

Hotel PAM BEACH Olimp este locul unde daca ai fost o data , iti doresti sa mai revii. Aici ospitalitatea, curatenia, preturile, pozitia fata de plaja si panorama, toate sunt la superlativ.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Pensiunea Tara, Mera Vrancea

Pensiunea nu este una de lux, ci este un loc unde poți fi găzduit în condiții decente pentru un preț mai mult decât decent!

Curatenie: 10, Confort: 7, Amplasare: 8, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

8.1/10
Hotel Pullman Bucharest World Trade Center, Bucuresti

Curățenie, Confort - foarte bună

Mâncare mai puțin variată

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 10, Mancare: 5, Pret: 7

4.4/10
Hotel Caciulata, Calimanesti Caciulata

hotel modernizat, piscine si aqua park la fel, apa termala....

personal sub orice critica, atat la receptie cat si la restaurant, desi eram la al doilea sejur la interval de 4 luni platit integral din timp, nici nu au vrut sa auda de solicitarile noastre din comanda la fel ca si prima data desi am cerut dar e adevarat ca nu am dat nici o atentie, am fost cazati exact invers dorintelor noastre, serviciile in camera destul de sumare, am avut numai mic dejun inclus, dar mai bine nu il aveam, era mai mult decat simbolic, in mai multe variante dintre care cele mai cat de cat lipseau, dat fiind ca aveam si copil mic cu noi asteptam pana sa ne bage cineva in seama cam tot atat cat cel mic sa-si piarda radarea si evident pana la sosirea mancarii trebuia sa plecam pentru a nu face circ acolo, asta de cateva ori pana am renuntat complet la acest serviciu pentru a nu ne mai strica zilele dis de dimineata, ar mai fi si faptul ca desi se promoveaza chiar pe site-ul lor intrari la piscine la pret simbolic de 1 leu /pers/zi,la fata locului este da 10 lei, fara ca cineva sa faca cunoscut asta, nici macar asa nu poti plati integral pe tot sejurul trebuind sa mai pierzi niste ore zilnic asteptand la receptie pana isi fac aia cazarile, dupacum aai norocul... . Asa ca cu astea traite, noi ne-am cam convins si o a mergem altundeva unde sa nu isi bata joc de noi nimeni pe banii nostri, pacat de zona si de eforturile investitorilor

Curatenie: 5, Confort: 5, Amplasare: 10, Servicii: 1, Personal: 1, Mancare: 2, Pret: 7

7.7/10
Splendid Hotel, Mamaia

mancare foarte buna,personal foarte atent la delatii

atentie mare la check out sa nu aveti costuri suplimentare puse in plus

Curatenie: 10, Confort: 5, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 8, Mancare: 9, Pret: 5

8.9/10
Roman, Baile Herculane

Amplasarea, piscina, restaurantul, personal amabil.

lipsa wi-fi in camera.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

7.7/10
Binderbubi Sighisoara, Sighisoara

Locația excelenta, hotel elegant, la fel ca in pozele afișate, mic dejun variat

Wifi jalnic, nu au fost schimbate așternuturile niciodată in timpul sejurului (4 zile). Curățenia a fost făcută doar o data, la solicitarea noastră, undeva pe la ora 3 după amiaza. Ca sa nu mai spun ca nu găseau rezervarea.

Curatenie: 7, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 6, Mancare: 10, Pret: 4

Hotel Olanesti, Baile Olanesti

Hotel foarte curat. Personal amabil. Mancare buna.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Baile Olanesti
O statiune foarte curata.

3.1/10
Alunis, Sovata

Nu este cazul

Nu recomand nimanui acest hotel. Este sub asteptari. Personalul de la receptie fara pic de amabilitate, preturi exagerate pentru ceea ce ofera, in concluzie nu recomand nimanui acest hotel.

Curatenie: 4, Confort: 2, Amplasare: 6, Servicii: 2, Personal: 2, Mancare: 3, Pret: 3

8.4/10
Hotel Diana, Baile Herculane

Da; am fost placuti impresionati de calitatea serviciilor din acest hotel si restaurant.

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 8, Mancare: 9, Pret: 9

Impresie despre Baile Herculane
Ar trebui mult imbunatatita - multe cladiri sunt in ruina..

1/10
Pensiunea Adristel, Vatra Dornei

O pensiune urata, administratori de toata jena, niste profitori care habar nu au ce inseamna turism.

Curatenie: 1, Confort: 1, Amplasare: 1, Servicii: 1, Personal: 1, Mancare: 1, Pret: 1

3/10
Hotel Traian, Calimanesti Caciulata

Nu este cazul

Nu se poate exprima in cuvinte toata bataia de joc pe care cei de aici o numesc pachet turistic: practic nu exista nici o camera in hotel a carui dus sa se scurga asa cum trebuie in canalizare, toate se scurg direct in camera. Daca reusesti sau nu sa faci baie e treaba ta (nu reusesti decat daca ignori apa care intra in camera...) La receptie ti se explica cu nonsalanta ca sefii cunosc situatia si asta e. Mesele (toate mesele) au fost doar un prilej pentru chelneri si bucatari sa -si faca pachetele de Paste pentru acasa, portii mici, fara gust, servite in bataie de joc (masa festiva de Paste a fost servita un fel la ora 8.30 si al doilea fel la ora 12 noaptea, in conditiile in care copii nu au avut nici macar acest fel prins in meniul lor...). Un copil ar fi trebuit sa astepte pana la ora 1.30 noaptea pentru a servi si el in sfarsit masa. Absolut nici un fel de mancare servit in 4 zile (3 nopti) cat am stat acolo nu a avut vreun gust sau sare. Pe mese aparea sare doar daca exasperat cereai acest lucru. Servetele sau scobitori nu exista (ti se aduce la inceputul unei mese festive un fel de mini servetel de hartie. Treaba ta cum te descurci). Fara nici o jena fata de oamenii inghesuiti la mese fara logica ospatarii negociau care ia acasa carne, care peste, cum impart pachetele cu carne ... etc. (pe un cap de masa erau asezate doua scaune, nu conteaza ca nu aveai loc nici daca unul statea in picioare, la numar dadea...)In 3 nopti de cazare nu a trecut cineva vreodata prin camera pentru a goli cosul, a face curatenie sau a aduce consumabile. Stiau ca nu e cazul, doar baile nu functionau. Ocoliti pe cat puteti. Nu stiu cum au primit avzi de functionare si cum de toata lumea inchide ochii la o asa mizerie de hotel.

Curatenie: 1, Confort: 1, Amplasare: 8, Servicii: 1, Personal: 2, Mancare: 1, Pret: 7

Impresie despre Calimanesti Caciulata
PAcat de banii investiti in statiune. Poate ar fi mai bine sa inchida astfel de unitati si sa permita celor care chiar respecta turistul sa prospere

Pensiunea Dracula, Capataneni

curatenie desavarsita, lenjerii impecabile Mancarea foarte buna

o sa revenim!

Complex Green Village, Delta Dunarii

Totul a fost de nota 10 de la transport,primire,camere,conditii,mancare,restaurant,amabilitatea personalului,excursiile,o experienta placuta de 4* recomand cu incredere..iar preturile nu sunt mari gandindune ca aici totul este transportat pe apa...locul ideal pentru relaxare

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 8

Hotel Minerva, Eforie Nord

Merg de 3ani la aceasta locatie.O sa merg si in acest an2017.Sunt foarte multumita,amplasarea hotelului este peste drum de plaja aprox30m,iar personalul este super primitor,amabil.Parca ma simt in familie.De obicei ajung cu trenul dimineata,dar sefa si personalul cauta sa ne serveasca cat se poate de repede,uneori imediat.Sunt super multumita si recomand acest hotel,mai ales raportat la pret -calitate si personal super.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 9

Hotel Traian, Calimanesti Caciulata

Ne-am simtit foarte bine, salariatii hotelului si cei ai procedurilor de sanatate au fost amabili.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 9

Impresie despre Calimanesti Caciulata
Foarte curat, parcuri ingrijite si preocupari de infrumusetare aproape zilnic

Complex Wolf, Bran

Am fost placut surprinsa de cat de frumos a fost ,peste asteptarile noastre .am optat pentru o camera family deluxe cu canapea .Totul la superlativ

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 7

Complex Mera Resort, Venus

Curat, servicii ok, mancare buna, variata, amabilitate din partea personalului, intr-un final multumiti! Revenim si anul acesta..

Sezlonguri insuficiente atat la piscine cat si la plaja privata. Lipsa unui bar pe plaja private..ar fi excellent! Ceea ce dezamageste insa este comportamentul turistului roman! "Majoritatea ocupa sezlonguri dimineata (06:00-07:00) dar vin la plaja peste 3-4 ore...Isi umple masa cu farfurii cu " varf" de care de cele mai multe ori nici nu se ating..risipa..gunoi..mizerie. Desertul si fructele se iau cu platou cu tot! Se inghesuie la vitrinele cu mancare de parca vine sfarsitul lumii...mancare este din belsug si destul de variata- nu a ramas nimeni fara. Civilizatia = economie = poate preturi mai mici, dar de unde? Astia suntem..ne umplem de nervi si sictir si in concedii! Pacat!

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 9

6.3/10
Iulia Resort fost Florica , Venus

Curatenia este ok, amplasarea la fel, personalul amabil

noi am fost de 3-4 ori cazati la acest hotel. Mereu a fost foarte frumos, cu exceptia anului trecut. Am fost cazati din 25.08.2017 pana in 01.09.2017, in corpul A. In data de 28 sau 29-.08. ne-au anuntat sa ne adunam bagajele si sa ne mutam in corpul B, o camera mult mai mica si inghesuita, pt ca se intrerupe apa in corpul A, deoarece nu sunt clienti suficienti sau ceva de genul. Am pierdut mai bine de jumate de zi cu "aduna bagaje"si d"desfa bagaje".Am ramas dezamagiti si am hotarat ca nu mai mergem niciodata desi ne-a placut fff mult la ei.

Curatenie: 8, Confort: 1, Amplasare: 9, Servicii: 2, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 8

7/10
Hotel Belvedere, Predeal

locatia hotelului este excelenta

daca si personalul ar fi la inaltimea si pretentiile hotelului si al statiunii ar fi super..

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 6, Personal: 4, Mancare: 7, Pret: 9

Impresie despre Predeal
predealul este super

3.1/10
Complex Hotelier Club Dunarea, Eforie Nord

fara

preturi mari pt nimic din ceea ce este acolo o spelunca comunista fosta tabara in care camerele triple sunt de fapt fostele bai comune care inca put a urina, mobilier vechi , scandaluri cu refularea dejectiilor in bungalow-uri, controale anpc doar la multiplele cereri ale clientilor, piscina doar pt cei favorizati , cei de langa ea isi rezerva locurile restul stau si se uita leitmotiv ''in limita locurilor disponibile '' deci niciodata , mancare slabuta si scumpa , nimic nu se pierde ramasitele sunt transformate in tocanite sau pizza , plaja este impartita cu alta locatie doar bratara nu-ti garanteaza sezlong de baldachin nu mai vorbesc il ai doar daca dai spaga pustiului care are in grija obiectivul , intr-un final poti muri asfixiat din cauza electrocasnicelor vchi si de calitate proasta.... si nu va bazati pe ce vorbiti la agentie sau la telefon de acasa cu personalul hotelier.... altceva se intampla la fata locului. deci pt cine vrea sa scape de niste bbani , nu putini , si sa fie si bataia de joc a acestor penali va recomand aceasta locatie ..... cu toate ca la banii astia poti gasi un resort cu stele adevarate nu ca asta doar pe hartie !

Curatenie: 4, Confort: 4, Amplasare: 3, Servicii: 4, Personal: 4, Mancare: 2, Pret: 1

Impresie despre Eforie Nord
in nota sub mediocra a litoralului romanesc

Hotel Clabucet, Neptun

A fost foarte curat, personalul foarte amabil.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Neptun
Curata, destul de linistita. Potrivita pentru familisti.

Hotel Royal, Poiana Brasov

_

_

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 10

Impresie despre Poiana Brasov
Am fost de ziua sotului 19 martie 2017 am stat 2 nopti neam simtit minunat ,camera f frumoasa cu o privelniste superba, nu am ce sa spun decit de bine Surpriza frumoasa a fost cind din partea hotelului am primit in camera o sanpanie , nu ne asteptam la asa ceva f frumos din partea lor .Recomand cu incredere acest Hotel Vom reveni cu drag

6.1/10
Hotel Ceres, Geoagiu Bai

Am fost cazata in acest hotel împreună cu mama mea .camera ok in schimb mâncarea foarte rea si nesănătoasă tot prăjit și rau gătit.am fost cerut un mar având în vedere că nu am mâncat mai nimic din meniul dat dar nu a fost posibil.nu recomand acum depinde si de fiecare poate sunt eu prea exigenta.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 6, Personal: 3, Mancare: 1, Pret: 6

7/10
Eforie Nord

Hotel Modern, Mamaia

daca doriti o vacanta fara griji recomandam hotel Modern cazare mai mult decit decenta restaurant excelent cu cine tematice meniu pt toate gusturile diversificat zilnic ambianta placuta personal amabil,plaja linistita,MERITA TOTI BANI!

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

8.3/10
Hotel Cocor, Olimp

Pozitiva

nu este cazul

Curatenie: 8, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 8, Mancare: 9, Pret: 5

1.9/10
Hotel Pam Beach, Olimp

Locul ideal pentru nostalgicii comunismului.

Curatenia lasa de dorit. Lifturile sunt cele de la infiintarea hotelului, in momentul in care se inchideau usile iti faceai o mare cruce ca sa scapi cu bine. Restaurantul are un meniu foarte limitat si slab pregatit. In prima seara mi s-a adus o ceafa de porc mai mult cruda decat pregatita ( probabil bucatareasa care gatea si acum treizeci de ani tot acolo se saturase sa pregateasca atata ceafa de porc). Desi ni s-a spus cand am intrebat despre cartofii cu rozmarin daca sunt la cuptor, in momentul in care ni i-a adus am avut surpriza neplacuta sa constatam ca erau doar fierti( inca o data bucatareasa angajata de la inugurarea restaurantului, dupa atatia ani de munca s-a grabit si i-a fiert). A doua zi a fost si ultima in care am mai mancat aici. Am comandat un cascal pane, dar cascavalul nu prea era, iar cartofii taranesti comandat erau in doua culori, negri de parca mai fusesera servici si cu doua zile in urma. Ca sa ne demonstreze calitatea cartofilor, sefa restaurantului a gasit de cuviinta ca sa manance in fata noastra cu furculita sotiei un cartof negru. Ne-am luat banii pe masa si am mancat in alte locatii dupa aceste evenimente, sefa reprosandu-ne ca suntem fericiti ca ne revuperam din bani si ca ea pierde le aceasta afacere, sugerand ca acestea sunt conditiile la doua stele. Mentionez ca o buna parte a turistilir erau cadre didactice venite printr-un sindicat din invatamant, iar acesti investitori din turism nu faceau altceva decat sa le rada in nas cu aceste servicii de foarte slaba calitate. PS baia care fotografiata pe site nu o veti gasi si i hotel. La noi in camera nu exista nicio cabina de sus, trebuia lasat capacul la WC ca sa nu sara apa, pentru ca furtunul de dus era chiar langa vasul WC-ului. Deci daca cineva este nostalgic dupa conditiile din timpul comunusmului aici si-a gasit locatia potrivita. Eu unul nu mai merg niciodata si nici nu recomand cuiva.

Curatenie: 1, Confort: 1, Amplasare: 1, Servicii: 1, Personal: 1, Mancare: 1, Pret: 7

Impresie despre Olimp
Statiunea este invechita,

9.7/10
Hotel Predeal Comfort Suites, Predeal

o schimbare in bine....cam scum dar merita banii...

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 8

Impresie despre Predeal
din pacate predeal este o statiune fara viata in afara paretiei de schi....

Hotel Termal, Baile Felix

Mic dejun si cina diversificate, personal amabil

Consumul de bauturi si fumatul in piscina.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 10

Germisara Hotel Resort Spa, Geoagiu Bai

Totul e perfect. Hotelul, personalul, SPA-ul. Mincarea atit la micul dejun cit si cina (pentru demipensiune) au fost excelente.

Salteaua patului are un top asezat sub cearsaf care este din material plastic (o fata textil o fata nylon) care duce la o supraincalzire in timpul somnului. Programele tv reduse ca numar. Dulapul mult prea mic. Nu este loc unde sa-ti usuci prosoapele, halatul si costumele de baie nici chiar daca ai camera cu balcon.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Impresie despre Geoagiu Bai
Statiunea foarte ingrijita, parcul superb, daca ai noroc poti vedea si veverite.

9.7/10
Hotel President, Baile Felix

Sejurul a fost foarte placut, conditiile de cazare, tratament si masa au fost de cea mai buna calitate

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Impresie despre Baile Felix
Statiunea este foarte frumoasa

Vila Laura, Busteni

OK PRET CALITATE.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 10

Hotel Diana, Baile Herculane

A fost perfect.

Aqua President, Baile Felix

merita

HOTEL CARPATI, Predeal

curatenie,confort

mancarea

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 10

Hotel Iri, Busteni

hotelamplasat in aproprierea partiei, curatenie excelenta, personalul foarte primitor.

Curatenie: 7, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10