din 3336 impresii au apreciat RomaniaOferte Romania

Hotel Termal, Baile Felix

Raport bun calitate/pret.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Baile Felix
Murdarel,saracacios

Afrodita Resort and Spa, Baile Herculane

Super

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Hotel Clabucet, Neptun

Ne-am simtit foarte binesi in aceasta vara, ca si in vara trecuta. Personalul este amabil, hotelul este foarte curat si amplasat in centrul statiunii.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Boavista Hotel Aparthotel, Timisoara

Angajati amabili si dornici de a gasi solutii rapide la cererile clientilor.

Nu se tine cont de eveninentele din restaurant, la repartizarea camerelor.

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 8

Impresie despre Timisoara
Un oras vechi, dar modern.

Hotel Traian, Calimanesti Caciulata

F BUNA

+PROBLEME CU PARCAREA SI ACCESUL GREOI FIIND MULTE TREPTE DE URCAT SAU COBORAT

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 9

Impresie despre Calimanesti Caciulata
BUNA EV ENTUAL MAI MULTE SPATII COMERCIALE IN ZONA HOTELULUI TRAIAN

9.7/10
Hotel Carpathia, Sinaia

Aproape perfect. Mic dejun admirabil. Servire ireprosabila.

nu am impresii negative

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 9

Impresie despre Sinaia
Statiunea cred ca este pe locul intai in tara noastra. Super ingrijita, transport public asigurat, magazinele aprovizionate, curatenie , iluminatie ,etc.

Hotel Victoria, Mamaia

Este minunat. De 3 ani vin doar la hotel Victoria si nu as schimba locatia . Abea astept anul viitor bineinteles tot la Victoria.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 7

Impresie despre Mamaia
Minunata. Mare inseamna Mamaia !

HOTEL PERLA, Baile 1 Mai

Nu stiu daca centrul spa&welness tine tot de hotel, insa acolo conducerea si personalul de intretinere mai au de lucrat. In a doua zi, in piscina exterioara cu apa termala mi-a intrat un ciob de pahar in picior, care era pe fundul piscinei. Am solicitat asistenta medicala, care a venit foarte prompt si mi-a oferit servicii foarte bune. Impresia generala este una foarte buna, umbrita, din pacate, de acest incident. In urma incidentului nu am vazut, din pacate, nici un feedback din partea personalului centrului.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Baile 1 Mai
Statiune linistita, pentru odihna si incarcat bateriile.

8.1/10
Hotel Diana, Baile Herculane

panorama,mancarea si aparatura din baza de tratament, f.bune

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 9, Pret: 9

Hotel Aurora, Mamaia

Am fost în septembrie ,vreme bună ,personal amabil ,cameră mica dar cocheta ,ac,tv,baie ok ,balcon spre mare ,lângă plajă,răsăritul se vedea frumos dimineața ,piscina proprie ,lifturi moderne ,...ca minusuri cam nimic ,nedorind pensiune n am testat partea de restaurant ,unde am înțeles că au fost probleme cu atitudinea fața de client...în concluzie recomand ,raport callitate preț bun...

N am.

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 10

Hotel National, Mamaia

Personal de nota 10. Camera super curata. Baie super curata. Un hotel la care voi venii si anul viitor. Aer conditionat, frigider, televizor.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 10

Palace, Baile Govora

EXCELENT!!

Hotel Bicaz Pirates Resort, Mamaia

A fost un sejur minunat. Totul a fost de nota 10.

7.9/10
Hotel Aurora, Mamaia

amplasare pe malul marii, personal amabil; curatenie zilnica ok; lifturile functioneaza foarte bine; balcon mare

mic dejun - mult, diversificat, dar slab calitativ; parcare cu plata - 20 lei/zi (parcarea publica); nu sunt scaune sau masuta pe balcon; au disparut plasele de tantari de la usi;

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 7

Complex Mera Resort, Venus

FOARTE BUNA

8/10
Hotel Danubius Health Spa Resort Sovata, Sovata

DA noi am fost multumiti.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 9, Pret: 7

Impresie despre Sovata
Este frumoasa.

3.1/10
Hotel Diana, Baile Herculane

Am fost cazat împreună cu soția mea in data de 02/10/2017 la acest resort Diana de trei stele și am plătit suma aferentă pentru calitatea de trei stele iar ajungând în camera si in zona spa am fost neplăcut surprinși să vedem ca lenjeria mirosea foarte rau, pilota pentru pat matrimonial era de fapt pentru o singură persoană si căldură foarte slabă în camera, halate nu aveam pentru zona spa ceea ce stiu ca este obligatoriu iar zona spa avea o piscină in conditii in schimb jacuzzi era o cada cu 4 jeturi de apa foarte slabe si atat care trebuia sa vina cineva sa o puna in functiune iar durata era limitată la 25 de minute. Sauna avea temperatura de 70 de grade deoarece ușă de intrare avea o distanță deasupra ei intre ușă și toc de trei centimetri. Seara am fost sa servim masa la restaurantul incintei la care chelnarita a fost amabilă însă personalul din bucătărie urla si se auzeau tot felul de înjurături pe toată durata serviți mesei. Deși am sesizat chelnarita amabilă, nu s-a schimbat nimic. Aceste condiții nu sunt pentru hotel de trei stele și pentru banii care i-am plătit. Am poze la tot ceea ce am afirmat până acum. Din discuția cu managerul acestui resort de trei stele, nu s-a rezolvat nimic chiar la un moment mi-a zis ca va reveni cu un telefon probabil doar ca sa scape de mine. Vreau sa fac tot posibilul sa se afle adevărul despre acest zis ,, Resort/ Spa Diana nu doar prin acest mesaj ci prin mai multe metode. Recomand sa va interesați foarte bine inainte de a va caza in acest zis resort

Curatenie: 2, Confort: 2, Amplasare: 7, Servicii: 2, Personal: 2, Mancare: 4, Pret: 3

9.6/10
Afrodita Resort and Spa, Baile Herculane

Ne-am simtit cu adevarat rasfatati la acest hotel.Cazare ok,pensiune completa excelenta,personal amabil.Peste asteptari totul !

Locul de parcare al autoturismului nu este ceea ce ne-am dorit.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Baile Herculane
O statiune renumita dar,un oras de provincie,insalubru si cu un comert stradal haotic.

Hotel Belvedere, Baile Govora

O surpriza placuta .Incintat si multumit !!

Televizoarele inadecvate

Impresie despre Baile Govora
Statiune mica , cocheta si eleganta !! Curata si cu oameni gospodari !!

6.6/10
Hotel Caciulata, Calimanesti Caciulata

Angajata de la dispecerat de o nesimtire acra (sefa dispecerat- Laura Necsoiu) ,carea nu ii ajungi de nas si nu stie decat sa raspunda negativ la toate solicitarile turistilor.Aceasta se pare ca este sotia unui manager al hotelului si de aceea isi permite sa se comporte foarte urat cu turistii.

Curatenie: 10, Confort: 8, Amplasare: 1, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 1

3.9/10
Hotel Calimani, Vatra Dornei

Nu a fost cazul

DA

Curatenie: 8, Confort: 3, Amplasare: 9, Servicii: 1, Personal: 1, Mancare: 1, Pret: 4

Impresie despre Vatra Dornei
Hotelul Calimani nu face cinste statiunii prin modul de comportare al personalului din cantina, calitatea foarte slaba a alimentelor servite si a serviciilor oferite, in general. Nu va recomand sa mergeti acolo, pentru ca veti avea un sejur urat din toate punctele de vedere. Pacat de peisajele existente in aceasta zona....

4.7/10
Hotel Olanesti, Baile Olanesti

cazare buna la hotel... dar la hotelu florilor lasa de dorit

m-am rugat &m-am milogit la receptie la toti in special receptionerei sef care este fara suflet sa ma cazeze in hotel in conditii normale fiind cu un baietel de 6 ani dupa mine si nu au vrut esti tratat cu indiferenta.nu ia inpresionat nici macar sufletelul meu de copilas(ca au si ei copii)in special receptionera sefa m-am rugat de ea de 3 ori ca platesc si diferenta numa sa ma mute de la hotel florilor unde mi-a dat de a inghetat copilu....baie sub ori ce critica faci dus,apa curge pin baie (de a picat copilu meu)nu aerisire faci nevoia fiziologica tot mirosu intra in camera (nare aerisire) la masa sa nu mai spun prefer sa ma abtin

Curatenie: 7, Confort: 3, Amplasare: 7, Servicii: 3, Personal: 1, Mancare: 2, Pret: 10

Impresie despre Baile Olanesti
statiunea e frumoasa ai ce vizita

2.6/10
Pensiunea Solinia, Dunavatul De Jos

ponton la apa suprafata mare de dasfasurare

servicii calitate inferioara administratori incompetenti femei de serviciu delasatoare pensiune in mare parte destinata pescarilor. te cazezi, pleci pe apa (cu barca ta bineinteles), te intorci, bei o bere, te culci si a doua zi o iei de la capat. Daca esti cuminte primesti si apa in piscina si uneori energie electrica. Nu va faceti calcule pt micul dejun deoarece este neinteresant , de fapt partea cea mai interesanta este fundul farfuriei care se vede, culmea, cand ea este plina. Una peste alta daca doriti cazare la un fel de hostel fara pretentii este ok (asta daca administratia recalculeaza pretul). Dar de ce sa ne mai chinuim sa mergem la Solinia cand sunt si alte oferte mai bune.

Curatenie: 2, Confort: 2, Amplasare: 9, Servicii: 2, Personal: 1, Mancare: 1, Pret: 1

7.9/10
Hotel Forum, Costinesti

Un hotel frumos cu vedere si asezare foarte buna .

Curatenie: 6, Confort: 7, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 8

7.4/10
Hotel International, Baile Felix

Pretul prea mare pentru extra sezon, suntem in Romania, nu Dubai...cu 700 de euro puteam sa iau All inclusive in Bulgaria, Grecia sau Egipt + transport inclus. nu se organizeaza excursii trasee pentru obiectivele din zona...

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 4

Impresie despre Baile Felix
despre oras, nu cred ca s-a investit nimic in infrastructura in ultimi 30 de ani...se construiesc cladiri noi fara gust, si fara o idee...

Hotel Pam Beach, Olimp

Séjour du 12/08 au 26/08/2017. Excellent accueil bienveillant. Chambre confortable propre vue sur mer! Resto sympa (Andrea super) Bon rapport qualité/prix. Manager réception extra !

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 7

9.7/10
Hotel Pescarus, Mamaia

Un hotel curat ,cu vedere si asezare excelenta

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 8

5.4/10
Hotel Hebe, Sangeorz Bai

tip de hotel comunist, singura locatie unde ni s a pretins sa platim inainte de a fi cazati, ne am simtit deosebit de jigniti, camera super friguroasa,chiar sub fereastra de la 123 et 1 se descarca butuci mari de lemne si se taie cu drujba in jurul orei 19 ,30 filmulletul v a fi incarcat pe you tube dupa ce o copie v a fi incarcata pe site ul anpc Bistrita Nasaud, in concluzie o experienta care nu mai vrem sa o traim .

Curatenie: 7, Confort: 5, Amplasare: 6, Servicii: 4, Personal: 5, Mancare: 6, Pret: 5

Hotel Bicaz Pirates Resort, Mamaia

Am avut un eveniment organizat in aceasta locatie si a fost super frumos si bine organizat..Personal foarte amabil si receptiv la solicitarile noastre.Bucatarul a pregatit niste preparate deosebt de gustoase.

8.4/10
Complex Hotelier Club Dunarea, Eforie Nord

Piscina foarte frumoasa.Daca poate fi deschisa pana la orele 22.00 ar fi foarte bine.

Destul de multe obiecte nefolosite depozitate in spatele casutelor tip apartament (saltele,paturi,scaune,sezlonguri rupte,lazi,altele ) care strica aspectul.

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 8, Pret: 9

Impresie despre Eforie Nord
Trotuarele din Eforie Nord necesita reparatii.

Hotel Sulina International, Mamaia

Excelent

Hotel Siret, Mamaia

Trebuia să respecte și luni bufetul suedez cum au specificat în oferta, păcat...... O bilă neagră!!!!!

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 7, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 7

Hotel Classic Inn, Brasov

Superb.

8.6/10
Hotel Continental Forum, Oradea

Camere ok, micul dejun bun si variat, restaurantul bun, room service-ul la fel este ok, zona este buna, aproape de centru (1km maxim).

Patul suplimentar este de fapt un fotoliu extensibil, care nu este chiar comod.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

Impresie despre Oradea
Oradea m-a impresionat placut, are multe cladiri de valoare in centru, si cetatea are cateva muzee cool.

3.1/10
Hotel Caciulata, Calimanesti Caciulata

Un hotel de 3 lei cu servicii de proasta calitate si personal de si mai proasta calitate care asteapta eventual ceva ca sa te cazeze si ca sa faci procedurile cu trimitere de tratament de la medicul de famile trebuie sa platesti cu toate ca este gratuit.

Curatenie: 2, Confort: 2, Amplasare: 7, Servicii: 2, Personal: 2, Mancare: 3, Pret: 4

Impresie despre Calimanesti Caciulata
Un oras mort cu servicii de proasta calitate , oameni care nu stiu decat sa ia bani dar sa ofere servicii deloc asta in conditiile in care majoritatea unitatilor de cazare sunt facute pe bani Europeni.

Hotel Mondial, Eforie Nord

Am petrecut un sejur extraordinar in acest hotel. Deși era extrasezon au curățat zilnic camera . Personalul extraordinar de respectuos si prietenos . Recomand ! Mulțumesc Hotel Mondial.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 7

1.3/10
Hotel Muncel, Baile Felix

Nu pot comenta

Dragilor.....lume buna acest hotel trebuie închis. ...OPC ,DSV Ce faceți fraților. ......TrezițiVă Cel mai infect hotel ....mizerie,mucegai,pereți infecți ,uși infecte de grupul sanitar nici nu mai vorbesc Prosoape de tot râsul. ...lenjerii crem cu un miros de te doare capul perne și paturi care miros a urina Nu se da cu aspiratorul în camere , nu se șterge praful. La masă când mergi vezi ospătărițe cu hainele cu care vin de acasă, cu parul căzut pe ochi și o mâncare jalnică. ...pe înțelesul vostru LĂTURI. NU MAI LUAȚI BILETE LA ACEST HOTEL PLÂNGEȚI DUPĂ BANI EU M-AM LECUIT...NICI DACĂ ÎMI DA BILET GRATUIT ȘI ÎMI PLĂTESC ȘI TRANSPORTUL NU MAI MERG LA HOTEL MUNCEL

Curatenie: 1, Confort: 1, Amplasare: 2, Servicii: 1, Personal: 2, Mancare: 1, Pret: 1

Hotel Aurora, Mamaia

Apreciez curățenia, liniștea și înțelegerea personalului.

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 8

Impresie despre Mamaia
Este o stațiune care este specială!

5.9/10
Hotel Tosca, Saturn

nu

camera402 sub ori ce critica

Curatenie: 3, Confort: 5, Amplasare: 10, Servicii: 4, Personal: 7, Mancare: 6, Pret: 6

Hotel Callatis, Neptun

Hotel curat bine renovat

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 10

Impresie despre Neptun
Bine dar exista mult loc de mai bine