din 8013 impresii au apreciat RomaniaOferte Romania

4.7/10
Hotel Cupidon, Saturn

Plaja murdara,necuratata;Wc-lipsa(in mare);Mancare aceiasi in fiecare zi;Camere f mici si mizerabile;Baie-infecta;Se ia doar gunoiul si se pune hartie igienica in fiecare zi ,in rest,nimic;Personalul de la receptie indiferent......etc.

Curatenie: 2, Confort: 4, Amplasare: 7, Servicii: 5, Personal: 5, Mancare: 5, Pret: 5

Aqvatonic Hotel Steaua De Mare, Eforie Nord

Recomand cu incredere!

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

2.3/10
Hotel Belvedere, Eforie Nord

Dezastru

Hotel ce ar trebui scos din circuitul turistic.

Curatenie: 1, Confort: 1, Amplasare: 7, Servicii: 1, Personal: 2, Mancare: 2, Pret: 2

Impresie despre Eforie Nord
Momentan statiunea trece printr o perioada de extindere conducte de gaze si alte lucrari edilitate.Serviciul de salubrizare lasa de dorit total.

Hotel Venus, Eforie Nord

Mobilier nou

in 8 zile doar o data a intrat camerista in camera

Curatenie: 7, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 8

Hotel Dunarea, Mamaia

Hotel curat, personal amabil.

Curatenie: 9, Confort: 7, Amplasare: 7, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 8

6.3/10
Silver Mountain Resort Spa, Poiana Brasov

Au caldura oprită. Noaptea este relativ răcoare.

Curatenie: 5, Confort: 7, Amplasare: 7, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 4

Impresie despre Poiana Brasov
Pe voucher scrie nu se percep taxe de stațiune, dar la hotel le am plătit.

5.7/10

...

NE-AM IMBOLNAVIT DE LA MANCARE.... SI NU NUMAI NOI

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 7, Servicii: 6, Personal: 7, Mancare: 3, Pret: 3

Hotel Dacia, Neptun

Impresie pozitivă,în mare

Curatenie: 7, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 7

Impresie despre Neptun
Stațiunea este foarte frumoasă,curățenia in unele locuri lasa de dorit,ar trebui mai multa implicare pt reamenajarea stațiunii

8.6/10
Complex Hotelier Club Dunarea, Eforie Nord

Spectacolele pentru copii sunt minunate și condițiile de cazare, respectiv masa sunt ok.

Nu toți agenții de la recepție sunt amabili cu clientii. Un alt aspect negativ, având în vedere amplasamentul, programul pentru trenulețul care face transportul către plaja privată este cam scurt ( ultimul la 16.40).

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 7, Servicii: 9, Personal: 8, Mancare: 10, Pret: 8

Impresie despre Eforie Nord
Foarte aglomerat, mai ales în sezon!

4/10
Hotel Recif, Neptun

Aceeasi mancare simpla si proasta la fiecare mic dejun. Specialitatea lor: ou fiert, omleta si ou ochi, carnati prajiti, cremvursti si 2 feluri de mezeluri cu care am hranit pisicuta din curte, pt ca la altceva mu erau bune.....horor. Masa de seara, ce sa zic, erau 5 meniuri din care aveai de ales in fiecare seara, la un pret nejustificat la 3 stele.

Curatenie: 5, Confort: 5, Amplasare: 2, Servicii: 5, Personal: 5, Mancare: 2, Pret: 4

5.9/10
Hotel Majestic, Olimp

Inregistrarea sosirii la hotel s-a facut rapid, am avut posibilitatea sa petrecem timp la piscina hotelului pana vom primi camera.

Curatenie: 7, Confort: 6, Amplasare: 6, Servicii: 6, Personal: 6, Mancare: 6, Pret: 4

Impresie despre Olimp
Statiunea este neingrijita, pustie chiar, doua magazine, restaurante putine, trebuie sa mergi cam 20-30 minute pe jos pana in neptun unde strada este mai animata. Pentru plaja si liniste este perfecta, mai dificil cu mancarea daca nu este luata la hotel in pachet all inclusive.

6.7/10
Hotel Vulturul, Venus

sunt greu de gasit

miros groaznic in baie

Curatenie: 7, Confort: 6, Amplasare: 8, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 6, Pret: 6

Hotel Delta, Mamaia

Hotelul este curat, personalul foarte amabil, patronul hotelului o persoana comunicativa si populara ( fara fîuri in cap cum au alti patroni de hotel ) , plaja hotelului foarte aproape. Am petrecut 14 zile foarte frumoase si relaxante.

Nu este o impresie negativa, este numai un amanunt care s-ar putea rezolva. In cabina de dus ar trebuii pus o polita deasupra dusului. Sa ai loc pentru sampon, gel de dus etc.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 10, Mancare: 1, Pret: 9

Impresie despre Mamaia
Despre statiune.. curatenia lasa de dorit. Pacat.

9/10
Hotel Felix, Eforie Nord

Sa fiu sinceră, in urma comentariilor citite, am avut ceva teama... Am luat biletele întâi și apoi am citit părerile. Dar a fost neasteptat de bine. Nu regret alegerea. Cred că voi reveni și anul viitor. Am avut camera fara balcon, curata. In fiecare zi venea cineva pt curățenie. Hotelul este destul de aproape de plaja și de centru. Piscina este curata. Zona este destul de liniștită. Referitor la mâncare: pentru toate gusturile și buzunarele, destul de diversificata, portii mari, cel puțin pentru noi. In 7 zile am incercat zilnic alt fel de mâncare din pura curiozitate și mi-a plăcut tot ce am comandat(mai puțin ciorba de burta). Copiii care servesc( cred că sunt liceeni in practica) sunt simpatici și zâmbitori. Nu înțeleg de ce alții au considerat prezenta lor că fiind nepotrivita. Nu se naște nimeni învățat...

Lipsa loc fumători. Se fuma la ușa hotelului sau la piscina. Ceva miros canalizare la baie

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

Impresie despre Eforie Nord
Iluminare stradală proasta. Ai nevoie de lanterna noaptea

8.6/10
Complex Hotelier Club Dunarea, Eforie Nord

Foarte ingrijit Complexul,verdeata multa un lucru foarte bun.

Baia din camere foarte mica. Parerea mea ,nu trebuia cabina un dus, pe perete era ok un dus.

Curatenie: 10, Confort: 8, Amplasare: 7, Servicii: 9, Personal: 8, Mancare: 9, Pret: 9

Impresie despre Eforie Nord
Mult praf , din cauza lucrarilor,dar sper ca o sa le finalizeze pana la anul.

Silver Mountain Resort Spa, Poiana Brasov

ok

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Pensiunea Omega Mamaia Nord, Mamaia

Este o pensiune liniștita, curată, cu personal foarte prietenos. Am mai stat la ei, însă de data aceasta ne a plăcut mult mai mult, întrucât au o piscina foarte drăguța

Nu a fost cazul

Hotel Balea, Neptun

ASTERNUTURI NOI, CURATENIE, PERSONAL AMABIL

PACAT CA INVESTITORUL NU A GASAIT O ECHIPA CARE SA LUCREZE MAI BINE, AR TREBUI INLOCUITE SI USILE.. MAI TREBUIE LUCRAT PT CELE 3 STELE, DAR APRECIEZ CA CINEVA A INCERCAT SA MAI FACA CEVA PT TURISMUL ROMANESC

Curatenie: 7, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Neptun
PACAT CA SE CAM DEGRADEAZA, CEI RESPONSABILI CU PAJA CU CURATAREA APEI AR TREBUI SA SI FACA TREABA

4/10
Hotel Meteor, Jupiter

Pozitionarea pe malul marii este singurul lucru pozitiv.

Pret foarte mare, conditii mediocrii. Galagie daca stai pe partea cu hotel Cometa, conditii din camera foarte aiurea (ne-am invelit cu paturi din lana pentru ca doar asta au-in august, curatenie deloc, arata ca pe vremea lui Ceausescu). Se vede ca nu se investeste nimic in aspectul hotelului. Este de 3 stele dar nu merita... in mod normal nu as mai plati 350 lei pe camera pentru conditiile acestea. Am ramas cu un gust amar dupa concediu. Nu recomand. Mai degraba Cometa care e la fel ca acesta. La Cometa sunt conditii super si e tot de 3 stele. La cantina m-am simtit ca si in 1970... si o mizerie de nedescris...si scump!

Curatenie: 1, Confort: 1, Amplasare: 10, Servicii: 2, Personal: 7, Mancare: 4, Pret: 3

Impresie despre Jupiter
Foarte deprimant. Mizerie, galagie... nu recomand!

Complex Mera Resort, Venus

EXCEPTIONAL

PARCAREA PUTIN MAI MARE

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

4.4/10
Hotel Hora, Saturn

Locația, aproape de plaja

Hotel vechi, curățenie care lasă mult de dorit... Geamuri foarte foarte murdare, abia reușeam sa vedem prin ele, mobilier vechi cu saltele proaste, televizor minuscul, cel puțin în camera noastră... Baia murdara, pătată, cabina de dus plina de calcar, efectiv ne era urat sa intrăm în baie... Am fost cazati la etajul 11, la lifturi e dezastru, doar 3, așteptam și cate 15-20 de minute sa coboram... Iar la urcare dezastru... Pe hol nu au funcționat becurile, și deși am anunțat la recepție, abia a 4 a zi a fost remediata problema. În camera prietenilor noștri, apa la baie nu se scurgea, spuma ieșea prin scurgere în mijlocul băii, ușa de la frigider era doar de forma, cădea mereu, ruginita fiind. Doamnele de la recepție cu atitudine care lasă de dorit. Nu se face curățenie în camere deloc, doar se ia gunoiul în fiecare zi, și deși am cerut unei cameriste sa aspire puțin, contra cost, nu a vrut. Prosoape schimbate o data în 6 zile. Perinile erau pătate, cred ca nici măcar nu a fost schimbata lenjeria. Mâncarea este ok, destul de ieftina dar opțiuni destul de limitate.

Curatenie: 2, Confort: 3, Amplasare: 10, Servicii: 3, Personal: 3, Mancare: 6, Pret: 4

Impresie despre Saturn
Stațiune liniștită, potrivita pentru familii cu copii

7.9/10
Hotel Dacia, Neptun

Pretul a fost avantajos. Locatia e aproape de mare. Are aer conditionat, bae proprie, figider, televizor, balcon. E ok pentru 2 stele.

Nu are lift. Lenjeria e veche. Are doua mochete micute pe gresia din dormotor.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 9

Impresie despre Neptun
Pentru familii e cea mai buna alegere. Mergem in Neptun pentru a 3 data si tot aici mi.ar place.

4.3/10
Hotel Select, Mamaia

serviciile oferite de acest hotel lasa de dorit.

Curatenie: 2, Confort: 1, Amplasare: 7, Servicii: 2, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 4

7.9/10
Marie, Mamaia

Hotelul a fost ok, curat, personalul s-a purtat civilizat si respectuos, in conditiile in care si noi ne-am comportat la fel, nu am avut vreo solicitare iesita din comun. Cazarea s-a facut la ora 15.00, atunci cand am ajuns la hotel, iar check-out-ul la ora 12.00. Asternuturile au fost schimbate o data pe sejur, din initiativa personalului, nu am solicitat noi in mod expres, iar prosoapele erau schimbate daca remaneau pe jos si nu in suport. Hotelul nu serveste micul dejun, dar asta stiam din momentul rezervarii. Camera un pic cam inghesuita, fara balcon, dar functionala. Raport calitate pret satisfacator, oricand se poate si mai bine. Mamaia este o destinatie de vacanta scumpa, oricum ai lua-o, dar cu toate astea este preferata de multi. Per ansamblu a fost un sejur frumos.

Nu este cazul

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 7

Impresie despre Mamaia
Mamaia este o destinatie frumoasa, cu multe atractii si preferata de multi, dar este o statiune scumpa.

Hotel Meteor, Jupiter

Hotel pe plaja, curatenie si schimbat prosoape zilnic, iar lenjeria de pat o data in 8 zile, cazare imediata, desi am ajuns pe la 12. Am fost multumiti.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

7.6/10
Hotel Majestic, Olimp

Curatenie. Personal ok.

NU este balcon, Camerele cam mici, Clima este pozitionata destul de rau, este cam deranjant.

Curatenie: 8, Confort: 7, Amplasare: 7, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 8, Pret: 7

Impresie despre Olimp
Are potential dar nu este folosit. Hoteluri lasate in paragina. Pacat. O statiune linistita.

5.3/10
Hotel Hilton Sibiu, Sibiu

Nu exista

Desi am rezervat si platit o camera cu balcon, initial ni s-a alocat o camera fara balcon pe motiv ca hotelul este plin. Dupa indelungi insistente au schimbat camera. Apoi vederea catre padure promisa era foarte departe. Miros neplacut in camera. Camerele foarte deteriorate, mobilier distrus, mizerie mare. Personalul responsabil nu alimenteaza baile cu produse cosmetic. Halatele de baie sunt in ultimul stadiu de degradare. In baie nu este priza pentru uscatorul de par. Langa pat nu sunt prize pentru incarcatorul telefonului. Concluzie: nu am primit servicii pe masura tarifului platit, hotelul de la Sibiu face de ras numele Hilton.

Curatenie: 4, Confort: 5, Amplasare: 8, Servicii: 4, Personal: 5, Mancare: 7, Pret: 4

6.3/10
Hotel Opal, Cap Aurora

Mancare buna la terasa Hotelului Opal.

Baie foarte mica, veche, dus defect. Receptionere impertinente si barfitoare (au comentat timp indelungat atitudinea unei doamne in varsta, insotita de un copil de aproximativ 3 ani, care a insistat sa fie cazata cu o jumatate de ora mai devreme de ora 15.00 (pentru ca a asistat la cazarea mai devreme a unei strain!!!!).

Curatenie: 8, Confort: 6, Amplasare: 5, Servicii: 8, Personal: 5, Mancare: 6, Pret: 6

Impresie despre Cap Aurora
lipsa trotuare, lipsa faleza, plaja plina de pietre si alge.

9.9/10
Hotel Metropol, Mamaia

Hotel aproape de plaja, camera superba, spatioasa, curatenie exemplara, mobilier nou, personal foarte amabil, mancare foarte buna. Un loc in care voi reveni oricand cu placere.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Hotel Melodia, Venus

Foarte frumos, relaxant!

5/10
Valea cu Pesti, Arefu

Mancarea este buna

Curatenia in camere foarte proasta (praful este la el acasa) si mobilierul/sanitarele deteriorate. Oferta pt SPA aproape ca nu exista ....este doar o sauna (unde lipseste o bucata de lambriu), un jacuzzi plin de clor si o pisicina aproape ok

Curatenie: 1, Confort: 4, Amplasare: 9, Servicii: 5, Personal: 5, Mancare: 9, Pret: 2

Impresie despre Arefu
Multe gunoaie

2.6/10
Hotel Atrium by the Beach Ex. Blaxy Premium Resort , Olimp

Locatie frumoasa, camerele ok, plaja aproape si faptul ca se trece printr-o padurice de pini este un plus (nu esti expus la soare), plaja frumoasa. Piscinele hotelului curate si ingrijite, salvamar present la piscina, dar pe plaja nu exista.

Servicii mizerabile : In 7 zile nu au facut niciodata curatenie in camera desi am solicitata asta in repetate randuri, schimbau prosoapele in fiecare zi si daca solicitai ii lasau si produse de toaleta, nu au aspirat niciodata in camera si nici nu au schimbat asternuturile in 7 zile. Mancarea super proasta, dimineata aceleasi feluri de mancare, la pranz si seara mancare oribila, prost gatita si veche, putine sortimente si de cele mai multe ori era rece. Personalul putin si foarte tineri (copii de 16-17 ani). Hotelul pentru serviciile oferite nu merita nici macar 2 stele.

Curatenie: 1, Confort: 4, Amplasare: 6, Servicii: 1, Personal: 2, Mancare: 1, Pret: 3

8.1/10
Hotel Fortuna, Eforie Nord

Restaurant super servirea bună

Patul vechi nu te poți odihni deloc Baia extrem de mica toată apa de la dus este și în baie

Curatenie: 5, Confort: 2, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Aglomerata multi tarani

Complex Cheile Gradistei Fundata, Bran

peisajul de vis, micul dejun ok, la 3 stele (ptr ca ce este prezentat aici este doar de 2 stele) este foarte bine.

meniul pare incarcat pana ce incepi sa comanzi.... seara nu au mai au ciorba, nu mai au pizza, am comandat salata in care era specificata ca primesc focacia... dar am primit paine prajita, tochitura si pomana porcului fffffffff grasa nici eu nici sotul nu am putut manca din ea.

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 6, Pret: 6

Impresie despre Bran
In complex nu se ajunge decat cu masina, 3 zile ai ce face, nu te plictisesti dar cred ca sunt suficente......

Complex Voila Caraiman, Mamaia

Aproape de Aza Beach si Mamaia Summerland

Hotel Malibu, Mamaia

Per total a fost foarte ok. Mancarea, personalul, locatia, toate au fost conform asteptarilor.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 8

Impresie despre Mamaia
Cu toate ca este vorba de Mamaia, Malibu iti ofera liniste, scapi de aglomeratie si intr-adevar te relaxezi, avand in vedere ca este primul hotel din Mamaia Sud.

2.1/10
Vox Maris Grand Resort, Costinesti

resortul este groaznic,este de cel mult 2 stele.

Curatenie: 1, Confort: 2, Amplasare: 2, Servicii: 1, Personal: 1, Mancare: 5, Pret: 3

8.4/10
Pensiunea Select, Busteni

foarte frumoasa zona si linistita

mai trebuie lucrat la meniu,cam slabut pentru pretul de demipensiune

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 6, Pret: 7

9/10
Complex Hotelier Steaua De Mare , Eforie Nord

Amplasare ok

Hotel Delta, Mamaia

Nu am

Curatenie: 10, Confort: 8, Amplasare: 7, Servicii: 8, Personal: 9, Mancare: 7, Pret: 7